12 aug 2013

Spotlight: Alpe d'HuZes 2014

Alpe d'HuZes

Hallo Klikfan Nieuwsflits lezers.

Onderstaande mail kwam binnen via diverse sites.Ik ben dus dit niet, maar deel dit graag met jullie.
Mijn naam in Jolanda Smits, 31 jaar en woon in Den Haag. 
En ik heb een verzoek:
Ik wil graag meedoen met Alpe d'HuZes, in 2014, samen met mijn zusje en moeder.
Voor wie het niet kent: dit is een jaarlijks terugkerend evenement, waarin mensen 6x op 1 dag de Alpe d'Huez in Frankrijk opgaan, lopend of fietsend, om zo geld op te halen voor de kankerbestrijding.
Alle opbrengst gaat ook echt 100% daar naar toe! 
Echter, er is 1 probleem: de mensen die het organiseren hebben bepaald dat je minimaal 2500 euro aan toegezegd sponsorgeld  bij elkaar moet kunnen krijgen, per persoon, anders mag je niet meedoen.
Het betalen van het sponsorgeld doet u pas nadat wij daadwerkelijk hebben meegedaan! Maar als u nu een toezegging doet, dient u dat ook wel te betalen. 
Wij hebben veel mensen verloren aan deze vreselijke ziekte o.a. mijn hartsvriendin.
Daarom is het voor mij heel belangrijk om mee te doen. 
Ik wil vragen of u ons kunt en wilt helpen.
Al kunt u maar voor een heel klein bedrag sponsoren dan zijn we al heel blij.
Vele kleine bedragen maken samen één groot bedrag. 
Ik zou u heel erg dankbaar zijn. 

Als u wilt en kunt helpen, wilt u dan alstublieft mailen naar:
jolandasmits30@gmail.com

Al vast heel erg bedankt. 
Als u op deze link klikt kunt u alles wat u verder nog wilt weten vinden op de site van de organisatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!