17 nov 2013

Klikfan Nieuwsflits; Turboklikker

Ter info - Turboklikker

Quote:
"Bij deze, ik ben de nieuwe webmaster van Turboklikker. Mijn naam is Michael en als lid gebruik ik altijd overal "vergeetalles". En ik kan niet anders dan mededelen dat ik Mark* niet ben.

Ik heb in ieder geval het linkspel weer op verdienen gezet, wat veranderingen doorgevoerd etc. Turboklikker is in eerste instantie niet meer dan een promotiesite geweest. Daar komt wat verandering in. Ik ga in ieder geval, dat wat verdient is, grotendeels achteraf weer uitbetalen aan de leden.

Ik heb vroeger wel een site gehad. Maar dat was een op de duitse markt gericht. Een vergelijkbare site als http://www.surfmore.eu , alleen dan wat kleiner. Wegens tijdgebrek heb ik destijds de keuze gemaakt de site van de hand te doen. Inmiddels bestaat deze ook niet meer.

Als er iets ben ik altijd bereid om te luisteren. Want tja, een site overnemen die een slechte naam heeft is niet makkelijk. En hopelijk zorgen de daden op de site zelf dat het vertrouwen wat terug komt.

Fijne avond en vriendelijke groet,
Michael / vergeetalles"

* Mark = vorige webmaster

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!