29 jul 2014

Klikfan Nieuwsflits - 29-07-2014

Algemeen
Op dit moment pendel ikzelf tussen twee huizen en mijn werk. Hetgeen ervoor zorgt dat ik niet dagelijks het blog kan bijhouden. Een bijkomend nadeel is dat ik moeite heb om mijn inbox te lezen op mijn gsm. (dit euvel is inmiddels opgelost)
1 voordeel is er echter ook, het is vakantietijd en het nieuws wat er valt te melden ligt gelukkig ook op een lager pitje.


Hitgeld
Zoals diverse leden al gemerkt hebben heeft Hitgeld momenteel wederom een probleem.
Aangezien het probleem toch langer aanhoudt dan de webmaster en de leden zouden willen, is het voor de leden verstandig om, indien je een rotator gebruikt, de linken tijdelijk op pauze te zetten.
Als je nu op een link van het linkspel klikt, dan krijg je onderstaande melding:

Warning: mysql_connect() [function.mysql-connect]: Too many connections in /home/hitgeld/domains/hitgeld.nl/public_html/members/config.php on line 1
Too many connections


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!