16 jul 2014

Klikfan Nieuwsflits - Daludida omtrent Chalaza

Daludida
De voormalig webmaster van Chalaza heeft een schrijven de deur uit gedaan omtrent de website Chalaza.
De webmaster van Daludida was de eigenaar van deze site.
Echter is deze site overgenomen door de heikneuter, die menig keer verschillende namen heeft gebruikt en het telkens weer voor mekaar kreeg om webmaster van z'n 'goede' bedoelingen te overtuigen.
Om misverstanden te voorkomen en niet telkens een ieder opnieuw te moeten informeren is er en bericht uitgegaan omtrent Chalaza.

Quote:
"Beste leden ,

Ik krijg een boel vragen over Chalaza.nl , de gpt site die tot half Mei 2014 van mij was .

De nieuwe wm genaamd Jan Meulen blijkt een internet oplichter te zijn en probeert de leden te belazeren .

Ben je lid van chalaza en krijg je deze mail ?

Geachte lid van Chalaza,

Dit is de laatste sommatie tot betaling van uw openstaande maand factuur van €9,99, bij geen betaling binnen 24 uur zullen we de vordering doorgeven aan ons vast incassobureau, zij handelen de vordering verder af, wel komen hier de wettelijk bepaalde kosten bij, die bedragen €40,- incassokosten en 3% wettelijke rente. Voorkom deze kosten en betaal spoedig!

U kunt direct betalen door hier te klikken, dit kan per iDeal of PayPal.

GA HIER NIET OP IN EN LAAT JE NIET INTIMIDEREN ! kLIK NIET OP DIE LINK EN BETAAL NIET !

Je moet echt absoluut niet ingaan op wat de nieuwe wm van chalaza vraagt . Naar het zich laat aanzien hebben we met een oplichter te maken .

Kijk maar eens op deze link https://www.google.nl/webhp?hl=nl&tab=mw#hl=nl&q=jan+meulen+van+earntoday.nl

Ik heb mijn hoster gevraagd of hij gegevens heeft van dit sujet .

Je kunt dit probleem melden bij valse-email@fraudehelpdesk.nl

Ik heb geen telefoon nr van deze wm en weet alleen zijn naam .

Daludida heeft niets met deze boef te maken en als de naam van Daludida gebruikt wordt dan wordt de naam van Daludida misbruikt

Deze persoon kan helemaal niet naar een deurwaarder ik denk eerder dat de deurwaarder naar hem op zoek is .

Ondertussen zit je bij Daludida nog steeds goed en wil ik van de gelegenheid gebruik maken om alle leden bedanken voor het in mij gestelde vertrouwen !
Sommige van de leden zijn al jaren lid en weten dat sinds ik Daludida in 2009 heb overgenomen er alleen maar op vooruit gegaan is ondanks de crisis !


Met vriendelijke groet
Jolanda
De webmaster
Daludida "

zie ook  of kijk hier of hier en/ of hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!