4 aug 2014

Klikfan Nieuwsflits - Extra Centjes

Extra Centjes
De webmaster van Extra Centjes heeft wederom de uitbetalingsgrens naar beneden bijgesteld.
De uitbetalingsgrens is nu slechts €5.00
Tevens laat de webmaster weten dat het er met 01-09-2014 weer enkele opties op de site zullen komen te vervallen.
Zoals eerder gecommuniceerd is het 48-uur linkspel komen te vervallen. promoot je deze, zet deze dan op stop.
Ook is het niet langer mogelijk om leden zich te laten aanmelden onder jou, dus een mailing de deur uit doen om refjes voor deze site te scoren is momenteel zinloos.

Per 01-09-2014 zullen onderstaande wijzigingen worden doorgevoerd:
- De linkspeljackpot gaat op 0.
Dit betekent dat de jackpot die er dan staat niet hoger wordt.
Zodra de jackpot gevallen is, stopt het jackpotlinkspel.
- Het is niet meer mogelijk om zelf klikfans, uurfans etc. te plaatsen.
Zou u dit nog willen doen, doe dit dan voor 1 september.

Na 01-09-2014 zullen advertenties worden geplaatst in een rotator onder de nog werkzame linkspellen van de site.

Tevens benadrukt  de webmaster dat als je je uitbetaling hebt gehad, het alles behalve zinnig is om je af te melden voor de site.

Aangezien de webmaster van Extra Centjes aangeeft om de mail te bewaren, hieronder de hele mail, quote:

"Enfin hier volgen de ontwikkelingen en wijzigingen op extracentjes.nl.

UITBETALINGEN
- De uitbetaalgrens is verlaagd naar € 5,-
- Op 3 aanvragen na (€18,-), zijn alle openstaande aanvragen betaald.
Volgende uitbetaalronde is eind Augustus.
Betaling is in ieder geval binnen 2 maanden, meestal veel sneller, afhankelijk van de datum van aanvraag.

TIP VOOR BETAALAANVRAGEN
Denkt u niet opnieuw de uitbetaalgrens te halen na een betaling?
Wacht dan met het aanvragen van een uitbetaling tot de verdienopties op extracentjes helemaal afgebouwd zijn.
Meerdere redenen om dit te doen volgen verderop in deze (lange) mail.

KLIKWEDSTRIJD
Zojuist is er een nieuwe klikwedstrijd gestart.
Dit is de laatste, daarom loopt hij wat langer.
Totale prijzenpot is rond de € 25,-, dus wel de moeite waard.
Bovendien verdiend u natuurlijk ook nog de gewone klikverdiensten.

GEDANE WIJZIGINGEN
Zoals vorige maand aangekondigd, is het 48-uur puntenlinkspel gisteren gestopt.
- Het 100e linkspel was al eerder gestopt, maar er zijn nog mensen die de link niet uit hun rotator hebben gehaald.
- De homepage is drastisch veranderd, maar wel duidelijk.
- Nieuwe leden kunnen zich niet meer aanmelden, dus het heeft geen zin meer om referals te werven.
- Niewe VIP accounts zijn niet meer beschikbaar.
- Verder wat schoonheidsdingetjes en verduidelijkheden aangebracht.

!!!!WIJZIGINGEN 1 SEPTEMBER!!!
- De linkspeljackpot gaat op 0.
Dit betekent dat de jackpot die er dan staat niet hoger wordt.
Zodra de jackpot gevallen is, stopt het jackpotlinkspel.
- Het is niet meer mogelijk om zelf klikfans, uurfans etc. te plaatsen.
Zou u dit nog willen doen, doe dit dan voor 1 september.

GEVOLG
De verdienopties die dan nog over zijn:
- klikken op banners en fans
- linkspel uur en linkspel half uur
- spelletjes
- klikwedstrijd
- bubbles

VERGOEDINGEN
De klik en linkspelvergoedingen blijven zelfs met deze idioot lage vergoedingen ver boven het gemiddelde aanbod op huidige andere websites.
(Ik zie linkspellen voorbijkomen van 0,35 cent per 1000)
Ik heb altijd net iets meer betaald dan de gemiddelde verdiensites, maar deze lage vergoedingen zijn voor mij 1 van de redenen om ermee te stoppen.
(We begonnen nota bene met 25 cent per 1000....Helaas dat is geschiedenis.)

WAT GEBEURT ER MET MIJN GEPLAATSTE BANNERS OF KLIKFANS ????
In de loop van September ga ik beginnen met het overzetten van hoge aantallen fans naar een rotator.
Deze rotator gaat meedraaien in het uur-/half uur linkspel.
Op deze manier gaan we door tot alle geplaatste advertenties op extracentjes op zijn.
Zodra dit het geval is, stoppen ook de laatste 2 linkspellen.

ZEKERHEID GEEN GELDVERLIES
- Het wisselkantoor (1000 punten = 1 cent) blijft open tot het eind.
- Saldo ophogen blijft staan tot het eind.
(kostprijs daarvan ben ik absoluut de goedkoopste.)

Zoals ik het uitgerekend heb, loopt degene die het slechtste plan heeft, hooguit 24 cent mis.
Dus feitelijk wordt alles betaald.

VERDER
Ik hoop dat ik het een en ander voor iedereen duidelijk genoeg heb uitgelegd.
Ik besef me dat het veel lezen is, maar dat moet kunnen met 1 of 2 mailings per maand...
TIP: Bewaar deze mail, zodat u het terug kan lezen.
Verder wens ik iedereen een fijn weekend en eventuele vakantie!!!

!!!TIP VAN DE MAAND!!!
Als u uw betaling hebt gehad en denkt ik meld me af......
DOE DIT NIET!!!
Er wordt al gewerkt aan de nieuwe extracentjes.nl door een betrouwbare, bekende webmaster.
(hou ik nog even geheim)
Als u lid blijft, ontvangt u de maandelijkse nieuwsbrief ( en een verdwaalde ledenmail), waarmee u als eerste op de hoogte bent van de nieuwe extracentjes.nl.
Hiermee kan u enorm uw voordeel doen om daar referals voor te werven.
NB: vergeet dan niet om wel eens in de 4-6 weken in te loggen.

INACTIEVE LEDEN
Leden die sinds 15 Mei niet ingelogd hadden zijn verwijderd.
Dit waren er best wel veel.
Het kan dus zijn dat u referals mist.
Volgend weekend ga ik verder met opschonen t/m 5 Junie.
Daar zitten leden met hoge saldo tussen, dus log even in...."



1 opmerking:

  1. "(Ik zie linkspellen voorbijkomen van 0,35 cent per 1000)"

    Gaat waarschijnlijk over mijn site, het is wel een link zonder reset?! Moet je geen 24uurslink ofzo mee gaan vergelijken en er zijn sites met lagere vergoeding voor 0sec link.

    (Aan de WM van extracentjes)

    BeantwoordenVerwijderen

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!