7 aug 2014

Klikfan Nieuwsflits - ShowYourLinks Payment proof

ShowYourLinks
Eerder deze week ShowYourLinks (SYL) gepost op het blog.
ik heb zelf enkele statistieken bijgehouden om te zien hoe het verdienen bij deze site gaat.
SYL gaat eerlijk gezegd als een malle.
Dan zou je denken .. ja, dan zullen ze vast niet uitbetalen. Maar de uitbetalingsbewijzen (Payment Proof) kun je hier zien op de Testimonials pagina.
(kun je ook zelf zoeken via jouw zoekmachine, check deze url als voorbeeld)

Get $8.00 Back
Plus 20,000 Credits
Share Your Links
Click Here Now

MY STATS
Earnings Untill: 2014-08-06 - 20:00:00

Total Amount Earned: $5.03
Total Unpaid Balance: $5.03
Total Paid Amount: $0.00
Total Positions: 1
Purchased Date: 14-08-04 - 18:38:40
Total Shares Purchased: $5.00
Total Profit from Shares: $3.69
Direct Referrals: 3
Level 2 Downline Referrals: 2
Referral Bonus Earned: $1.25


Op dit moment verdien je $0.08 per update. De site update verschillende malen per dag. Wanneer ongeveer is voor mij onduidelijk .. maar als ik naar mijn AdPack kijk, dan zie ik dat de inkomsten per dag $0.56 per dag zijn.
Dus je verdient nu gewoon $0.56 per dag.
Hetgeen betekent dat je binnen 14 dagen van $5.00, $8.00 hebt gemaakt.
En dat door 1 AdPack te kopen en niks te doen.
Je hoeft niet in te loggen, geen ads te klikken, niet één pagina surfen. Gewoonweg niets!!!

Je krijgt zelfs bij aanschaf van 1 AdPack 10.000 banner credits + 10.000 text credits.

Een uitbetaling kun je al aanvragen vanaf $10.00



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!