27 okt 2014

Klikfan Nieuwsflits - AdsGlobe

#AdsGlobe - #PTC - 

noot: Ondanks dat de site nu uitbetaald en dit ongetwijfeld nog even zal doen. Blijf ik er een hard hoofd in houden dat deze site een lang leven beschoren is. 

update 28-10-2014
Dear Members,
Please excuse us, but Buxhost did some quick maintenance and we had to be offline for 10 minutes. There are no problems with anything

update 28-10-2014
14:09 site weer terug.
Voor hoe lang? Is het niet een einde van de maanddip?
update 28-10-2014
10.14 uur
lol, iets sneller dan ik dacht:


Domain Suspended
This domain has been temporarily or permanently suspended.


AdsGlobe is een PTC site waar je $0.02 per klik verdiend.
Ikzelf dacht dat het te mooi zou zijn om waar te zijn, maar soms is het het interessant een stap te nemen die niet voor de hand ligt.
Aangezien ik her en der Adpacks heb gekocht, die zo stil staan als een blok beton, dacht ik .. ach als er een Nederlandse webmaster is, die betaalt krijgt bij deze site en ikzelf investeer in Adpacks die zo stil staan als een blok beton, waarom zou ik het dan niet eens proberen.

Net nadat ik lid was geworden van Ads Globe, heb ik een upgrade gekocht t.w.v. $14.99 na een klein maandje klikken had ik het geïnvesteerde bedrag verdrievoudigd en heb ik een uitbetaling aangevraagd, deze stond binnen 24 uur op mijn rekening. (zie)


Ads-Globe betaalt enkel uit wat je geïnvesteerd hebt als je geen upgrade hebt.
Investeren is een upgrade kopen of geld aan je account toevoegen of met je verdiende geld op de site het geld toevoegen aan 'add funds' zie Tip #1 (hieronder)
Voeg je dus als gratis lid $5 aan je account toe, kan je ook maar $5 laten uitbetalen.

Goedkoopste upgrade = $14.99 = uitbetalingsmaximum = $149.90

Tip #1
Gebruik je verdiensten om te investeren in de site, via add funds en het aanschaffen van "rent referrals".
Dit wordt namelijk ook gezien als een investering in de site.
Koop je dus via "add funds" 10 referrals, dan kun je dus max $10.00 laten uitbetalen!

Tip #2
Klik eerst $15 bij elkaar als gratis lid, doe dan de upgrade en je kan meteen je upgrade, $15, laten uitbetalen.

Stel dat je de goedkoopste upgrade van $14,99 per maand neemt, dan kan je dit elke dag MINSTENS verdienen:
- $1.50 met PTC advertenties
- $0.18 met betaalde mails (gemiddeld 6 per dag met elk een vergoeding van $0.03)

+ Je kan ook nog geld verdienen met referrals huren of met je zelf aangebrachte referrals.

Je upgrade is dus voor een hele maand, gemiddeld dus 30 dagen. Dan verdien je dus minstens $1.68 x 30 = $50.40 per maand!
Je upgrade heeft $14.99 gekost, dan heb je nog steeds minstens $35.41 winst op een maand!

Minstens zeg ik, want soms zijn er meer PTC ads of betaalde mails... en je kunt dus ook referrals werven en huren! Een referral huren kost $1 en je hebt die referral voor... eeuwig! Wel ja, als deze eeuwig actief blijft. De enige manier om een referral te verliezen is als deze 30 dagen niet inlogt.
Je kunt je referrals recycleren voor $0,01, je oude gehuurde referral verdwijnt dan en je krijgt een nieuwe actieve in de plaats!

Wat kan je nu verdienen aan een gehuurde referral? Als geupgrade lid krijg je $0,003 per klik die hij doet. Gemiddeld klikken ze rond de 15 ads per dag; dat is dus $0,045 per dag! Je hebt dus een gehuurde referral terugverdiend na ongeveer 22 dagen! (22 x $0.045 = $0.99)
En na die 22 dagen heb je hem dus nog steeds... dan begint de winst dus pas!
Met de goedkoopste upgrade kan je maximaal 70 gehuurde referrals hebben, je verdient dan dus met wat geluk 70 x $0.045 + $1.68 = $4,83 per dag! = $4.83 x 30 = $144.90 per maand!

Als standaard lid verdien je gemiddeld $0.78 per dag.
Als standaard lid kun je max 15 rented referrals hebben

Hogere upgrades dan die van $14.99 zijn aanwezig, maar pas interessant als je meer dan 70 rented referrals hebt.

Zo dat was het! Heb je nog vragen? Contacteer me gerust via skype of het contactformulier.







Wat ik wel weet is dat ik nog even lid blijf, want verliezen kan ik hier nu al niet meer.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!