28 okt 2014

Klikfan Nieuwsflits - ProShareProfits

#adpacks - #proshareprofits - #profit - #sharing -


ProShareProfits maakt het mogelijk om 132% van je inleg terug te krijgen na 12 dagen.
Dit is elke dag 11% van je inleg.

Je kunt Adpacks kopen via 4 online betalingsmogelijkheden
- Paypal
- SolidTrustPay
- PerfectMoney
- EgoPay

Referral levels ProShareProfits
1 level = 5%
level 2 = 3%

Wat moet je doen om dit geld terug te krijgen in je account?
Je dient per dag minimaal 1 pagina te surfen en maximaal 50 pagina's per dag te surfen.

Uitbetalingen
Indien je met Paypal een betaling doet krijg je aan het einde van de 12 dagen je geld in je account gestort. Doe je met een andere betalingsprocessor een aankoop dan wordt het dagelijks uitbetaald in je account.

Aangezien er diverse betalingsmogelijkheden zijn, zijn er ook diverse mogelijkheden waarop je referralbonus op kunt verdienen.
Daarvoor dien je wel alle betalingsmogelijkheden in te vullen. Vul je niet alle (uit)betalingsmogelijkheden in, dan kun je dus ook niet daarop worden uitbetaald.
Anders gezegd:
Ik heb bijvoorbeeld alleen Paypal als een (uit)betalingsmogelijkheid ingevuld en er wordt iemand onder mij lid, die via PerfectMoney een Adpack koopt, dan kan ik fluiten naar de referralbonus.
Heb ik dat wel ingevuld dan krijg ik 5% bonus op de aankopen van mijn referrals.

Een uitbetaling spot je hier

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!