14 nov 2014

Klikfan Nieuwsflits - 14-11-2014

#klikfan - #nieuwsflits -


#Hitgeld vergoedt zijn surfleden per direct met extra verdiensten surfleden.
Sedert 13-11-2014 ontvangen leden die een surfaccount hebben 20% extra op een klikfans klik. Dit geldt zowel voor de dag, uur, kwartier en minuut.


Extra-Bezoekers
De webmaster van Extra-bezoekers is in z'n geheel niet tevreden over de aankopen van advertenties op de site. Persoonlijk denk ik, dat het ook ligt aan het feit dat je je link niet kleiner mag splitsen dan 10.000 ....
Het gevolg van de tegenvallende aankopen heeft ook gevolg voor de prijzenpot voor de aankomende wedstrijd. Deze zal wederom lager uitvallen dan de huidige.
Wist je trouwens dat je alleen referralverdiensten krijgt als je minimaal 1 klikje in de 7 dagen doet bij de klikexchange?


AdsGlobe
Het lijkt er steeds meer op dat Ads-Globe niet meer is wat het was. Wat het beloofde te zijn. Ik heb al eerder gezegd dat ik een hard hoofd had in het lang bestaan van deze site. (zie)
Het ziet er alleen maar somberder uit .. mocht de site terug online komen (nadat de webmaster heeft betaald voor het wederom overschrijden van de bandbreedte, hetgeen deze webmaster voorgaande maand ook al meerdere keren heeft gehad), acht ik het voortbestaan van deze site nihil.
Promoten en investeren kan natuurlijk altijd, maar bezint eer gij begint.


GlobalFortune11
Op 07-11-2014 ben ik lid geworden van GlobalFortune11.
Met een eenmalig bedrag van $12.00 kun je daar ongelimiteerd verdienen.
Het is mogelijk om per december 2014 een maandelijkse optie erbij te nemen voor extra verdiensten. Deze optie is niet verplicht/
Om je een indicatie te geven van deze site en de verdienmogelijkheden heb ik besloten, gedurende een periode van 2 weken bij te houden wat mijn verdiensten zijn.
Kun je er zelf uit opmaken of de site de moeite waard is om lid te worden.
Meer informatie over deze site vind je hier.

Mijn verdiensten
14-11-2014 - saldo is $11.25
12-11-2014 - saldo is $10.50
10-11-2014 - saldo is $9.75
09-11-2014 - saldo is $5.00
08-11-2014 - saldo is $2.50
07-11-2014 - lid geworden, $12.00 betaald


Banner3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!