27 mei 2015

#Klikfan #Nieuwsflits - Eurotijger kraakt

 Dankzij een oplettend medelid (dank daarvoor), kan ik jullie ook nog melden dat Eurotijger niet alleen een mail de deur uit heeft gedaandat de webmaster weinig tijd heeft om met de site bezig te zijn, maar ook het standaard linkspel (72-uurs linkspel) op 0 (nul) heeft gezet!!!

Uitbetalingen in geld zijn tevens op 0 (nul) gezet. In het wisselkantoor is het niet langer mogelijk om punten in te wisselen voor cash.!!!

Tevens wordt er in de mail geklaagd over een aantal andere sites, wetende Lage Landen Klikjes en Arola-Clicks.
Nu is het niet aan mij om deze sites te verdedigen.
Maar er moet me wel iets van het hart.
Arola-Clicks heeft in diverse mailings laten weten dat het geen zin heeft om mails te versturen om te vragen hoe het zit met hoe, wat en wanneer een bepaald lid wordt uitbetaald.
De webmaster heeft duidelijk gecommuniceerd dat dit niet wordt gedaan, naar niemand.
Dus het feit dat er geklaagd wordt in een algemene mail naar de leden over deze website, bewijst alleen maar dat de mails blijkbaar niet door iedereen worden gelezen.
Tevens is het voor het gewone lid, zoals jij en ik, goed om te weten dat webmasters niet een voorkeursbehandeling krijgen !!!

Wat er precies aan de hand is met het account van deze webmaster op Lage Landen Klikjes is natuurlijk speculeren, maar mijn vermoeden is dat er geen activiteit of te weinig activiteit (kwestie van inloggen en iets klikken enzo) is geweest. Maar nogmaals dat is speculeren van mijn kant af!!!

Quote webmaster Eurotijger:
"Omdat ik het niet over mijn hart kan krijgen om afstand te nemen van EuroTijger zal EuroTijger wel gewoon blijven bestaan, alleen zullen er enkel nog punten kunnen worden verdient.

Alle openstaande betalingen en ook alle betaling die nog aangevraagd kunnen worden zullen uiteraard wel nog betaald worden! Als er in de toekomst nog geld binnen komt dan zal ik eens kijken of er nog een keer wat voorraad in het wisselkantoor aangevuld kan worden, maar dit zal helaas zeer sporadisch zijn.

De betalingen zullen eens in de zoveel tijd allemaal in 1x verwerkt worden, ook de mails worden slechts 1x in de zoveel tijd beantwoord.

Hopelijk komen er ooit weer betere tijden en dan ben ik ook zeker van plan de website weer op te pakken."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!