29 nov 2015

#klikfan #Nieuwsflits - #4Azen #Activiteitsscore

edit 01-12-2015 - activiteitsscore verwijderd, zie hier

Eerder vandaag al gemeld dat 4-Azen een linkspelwedstrijd heeft, die start op 01-12-2015.
Echter is mij iets ontschoten wat ik niet eerder had gespot op de site maar door een webmaster op ben gewezen, dank hiervoor!!!
4-Azen heeft een verplichte activiteitsscore om een uitbetaling van €3.50 te kunnen aanvragen.

Op de site zelf, meldt de webmaster dat de activiteitpuntensysteem niet naar behoren werkt.
Dat mag ik hopen, want voor elke klik op de site, krijg ik 0.1 punt.

Als ik 10.000 punten moet zien te vergaren, dan zou ik 100.000 keer moet klikken bij de uurbanners en uurfans.
Op dit moment staan er 290 linkjes bij de uurfans & bannerkliks samen.
 Als je zonder slapen zou doorklikken dan doe je daar slechts 344,82 uur over, mits het aantal te klikken linken gelijk blijft.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!