30 dec 2015

#Klikfan #Nieuwsflits - #GeldStorm

De webmaster van Geldstorm heeft bij het overzetten van het script alle advertenties van de leden gemakshalve bij klikfans 24 uur gezet. In een mailing wordt de leden gevraagd om via een maling (van 29-12-2015) te reageren hoe deze op de site moeten worden geplaatst. Check die mailing en reply.

Geldstorm
Na de break de mailing zoals deze verstuurd is.
Let op, reageer je niet bijtijds dan blijven de advertenties bij klikfans 24 uur staan!!!
 
Quote:
"Ook zal ik  heel wat ads moeten nalopen om ze in de juiste reset te krijgen! Daarom heb ik het volgende bedacht!
Alle rotator linken zowel klikkaa als sr linken worden verdeeld over alle ressets! Dit gaat wel enorm veel tijd kosten omdat ik alles dan moet omzetten!
Dus wil ik het volgende doen!

U stuurt mij uw advertentie stads toe, ik bereken hiervan het gemiddelde! Dit komt dan ook weer in de reset waar u deze in wilt hebben! U stuurt mij een nieuwe link toe! En ik plaats de link dan wel zovaak u deze erin had staan! Dus had u 10 linken dan krijgt u er ook 10 terug! niet meer maar al helemaal niet minder! de gemiddelde word afgerond naar boven dus stel u heeft op elke link nog 893 staan. dan krijgt u dit uiteraard zo terug!
Heeft u 5 linken van 893 en 5 linken van 894 dan worden de andere 5 van 893 omhoog gezet tot 894! zodat er gelijke aantallen ontstaan op uw linken!

Wat moet u doen Mail een reply op deze mail met uw ad stads! Welke reset u ze terug wil hebben want dit kan ik helaas niet zien! reageert u niet dan blijven deze fans dus ook in de 24 uur fans staan.
Zo hoop ik wat sneller klaar te zijn!
Kom maar op met uw mail! En denk erom alleen geldstrom nu. Regen volgt snel"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!