21 dec 2015

#Nieuw #KoningDerPromotie

edit 22-12 onduidelijk waar je referrals staan en of ze daadwerkelijk worden bijgeteld bij je punten?
edit 22-12 uitbetaling aangevraagd. Zou binnen 24 uur verwerkt moeten zijn
edit 22-12 voor de diehards - linkspel is dag reset niet 24-uurs reset

Koning der Promotie is een Promotiesite waar je Dutchleaders kunt verdienen en naar alle waarschijnlijkheid kun je in de nabije toekomst ook je punten inwisselen voor promotiepunten bij LinkPromoter (zie)

Een nieuwe site, die al enige dagen online is en al enkele Dutchleaders heeft uitbetaald.


Koning der Promotie


Bij Koning der Promotie kun je al jouw linkspellinken promoten om nog sneller geld te kunnen verdienen. Momenteel kun je enkel je linkspellink promoten via de klikfansgedeelte, binnenkort is dit ook mogelijk via de linkspelgedeelte en bannerkliksgedeelte. Ook op meerderen uren klikken of hits krijgen wordt binnenkort pas mogelijk.

Koning der Promotie biedt je de mogelijkheid om je punten van Koning der Promotie in te wisselen voor Dutchleaders.
Dus wil jij je linkspellink of website ook op Dutchleader promoten maar heb je te weinig DLs?
Dan kun je hiervoor bij ons ook terecht!
Sinds 13 december 2015 is Koning der Promotie online.

Hoe verdienen bij Koning der Promotie?
Bij Koning der Promotie krijg je per hit en klik 5 punten, dit zijn 10 Dutchleaders waard.
Vanaf 500 punten (die je al bij 100 kliks hebt) kun je een uitbetaling aanvragen van 1000 Dutchleaders. Nergens verdien je sneller dan bij Koning der Promotie!


Vanaf 25 december wordt het ook mogelijk om LinkPromoter punten te verdienen
Meld je nu aan op Koning der Promotie en verdien direct 100 punten !!


Quote:
"Verlengt tot een onbepaalde periode! Wissel 500 punten (heb je al bij 100 kliks) in voor 1000 Dutchleaders en 250 klikfanhits! Waar wacht je nog op? Login, kijk in het linkermenu en klik daar op "Uitbetalen (DL's)". "


*noot Schatteboutje: ik heb geen idee wie er achter de site zit. Bovendien ziet het eruit als een simpele site. De tijd zal het leren of Koning der Promotie het waar gaat maken.
De enige manier om iets te ontdekken is lid worden en dit heb ik dan net ook maar eventjes gedaan.




2 opmerkingen:

  1. Hallo Schatteboutje,
    U linkte me door naar deze website zodat ik hier contact met u kan opnemen. Om lezers te helpen beantwoord ik uw vragen hier. Het klopt dat er niet wordt weergegeven hoeveel referrals je hebt, dit zat niet bij ons gekochte script inbegrepen. Ik zal dit in de toekomst wel inbouwen! Oeps, het klopt dat het een dagreset is, ik zal het vlak na dit bericht aanpassen. We streven er inderdaad naar om iedereen uit te betalen binnen 24 uur, het kan soms zijn dat het niet lukt, dan betalen we binnen een week uit (zie ledenmenu en kijk bij veelgestelde vragen) maar verwacht dat je altijd netjes binnen 24 uur wordt uitbetaald. :) Ik ben inderdaad nieuw als webmaster in de GPT wereld maar ken deze wereld al jaren ondanks ik er een tijdje niet meer aan heb meegedaan, als je bij de algemene voorwaarden kijkt zie je ook mijn naam staan.

    Ik hoop dat ik je/jullie goed heb kunnen helpen,
    Ferry145

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeps, ik bedoel dat je bij "Over ons" mijn naam ziet staan.

    Met vriendelijke groeten,
    Ferry145

    BeantwoordenVerwijderen

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!