26 feb 2016

#Klikfan #Nieuwsflits - uitbetaling issue 4Azen

Let op: Diegene die een uitbetaling hebben aangevraagd bij 4-Azen dienen deze opnieuw in te dienen, webmaster geeft aan niet bij zijn gegevens te kunnen komen, quote:

"Wegens een probleem met me outlook kan ik niet bij me mailtjes voor de uitbetalingen van me leden die al een uitbetalingen hebben.
Aangevraagd.  Mijn vraag is aan jullie om jullie bank gegevens op new willen sturen naar mij Zo dat ik jullie uitbetalingen kan versturen

Groeten
4-azen.com

Graag jullie gebruikersnaam ook in de mail zetten


4-Azen heeft ook de mogelijkheid toegevoegd om uit te worden betaald in Dutchleaders. Per 1.000 Dutchleaders gaat er €0.10 uit je account. Max 5.000 Dutchleaders.
Een uitbetaling voor Dutchleaders kun je aanvragen door de webmaster te mailen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!