11 mei 2016

#Klikfan #Nieuwsflits - 11-05-2016

De webmaster van 4-Azen heeft onlangs een loterij geïmplementeerd op de site. In een vorige post werd hier aangegeven dat een lot kopen alleen mogelijk was via PayPal of bank.
Inmiddels heeft de webmaster het ook mogelijk gemaakt om d.m.v. saldo op 4-Azen een lot te kopen.
De webmaster van Linkspelfans zal langzaam maar zeker worden overgenomen door een andere webmaster. 
Quote:
"Linkspelfans zal de komende periode langzamerhand overgaan naar danny bekent onder gebruikersnaam favorietje.

ik blijf eindverantwoordelijk en de site blijft op mijn naam staan, maar ik zal steeds minder tijd gaan krijgen om alles bij te houden, ik heb danny zelf geintroduceert in de gpt sites en ken haar dus ook best goed, en vertrouw erop dat dit goed gaat komen.

eventuele inkomsten van affiliate zijn mijn inkomsten de rest gaat naar danny, ik zal dus de komende tijd gaan verdwijnen van de linkspelsites. een behoorlijk aantal sites heb ik inmiddels al uit het linkspel gehaald, alleen heb ik op veel sites nog ads staan dus meld ik me daar dan nog niet af. zijn de ads op en er staan geen uitbetalingsaanvragen open zal ik me gaan afmelden.

danny en ik hebben beide toegang tot het emailadres van de sites dus kan best zijn dat lastige vragen nog door mij beantwoord worden.

de komende periode kun je dus met mij te maken krijgen of met danny"


De webmaster van onder andere OnzeSterrenpracht heeft besloten het aantal wedstrijden op de site te verlagen.
Op dit moment lopen er 3 wedstrijden, dit worden er dus 2.
Met ingang van 15-05-2016 zal de top 200 (link- en klikwedstrijd) verdwijnen. OnzeSterrenpracht zal dan 2 wedstrijden met de duur van een maand behouden, wetende de klikwedstrijd met cashprijzen en de linkspelwedstrijd met cashprijzen.
Vergeet niet dat deze webmaster ook nog een actieve referralwedstrijd heeft tot het einde van dit jaar.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!