23 sep 2016

#Klikfan #Nieuwsflits - sites met achterstallige uitbetalingen

Zoals menigeen inmiddels wel doorheeft zijn helaas niet alle sites in staat om binnen de gewenste termijn uit te betalen.
Na de break enkele quotes van diverse sites en tevens voor jou en mij een indicatie hoe lang het nog duurt eer die aangevraagde uitbetalingen binnen zijn.

* noot:
Helaas zijn er meer sites die zwaar ademen, echter .. deze sites hebben dit onlangs gecommuniceerd.


5euromail en 8euromail
Quote:
"Naar aanleiding van onze info mail van 5 september hier nog even een bericht van onze kant.
We willen iedereen maar dan ook iedereen die ons veel steun heeft gewenst bedankten voor de mail.
We hadden echt zo iets van wow wat mooi, dit doet ons goed dat zoveel leden achter 5euroweb staan.
Ook hebben we veel mails gehad over ideeën.

Een idee kwam heel vaak terug en dit gaan we ook toepassen.
Vanaf nu wordt de helft van de uitbetaal aanvraag betaald de andere helft gaat terug in jullie account.
We weten dat mensen hier niet blij mee zijn maar de grote meerderheid vindt dit een goede oplossing voor onze site`s.
We kunnen dan ook meerderen mensen uitbetalen en misschien de achter stand wat terug werken, dus als je 12,50 euro hebt aangevraagd dan krijg je 6,25 euro de rest wordt terug in je account gestort.
Let wel op dit is niet zicht baar op de uitbetaal mail die jullie van ons krijgen daar staat gewoon 12,50 euro op, maar je krijgt maar 6,25 uitbetaald.

De vele leden die dit idee hebben aangekaart wil ik heel erg bedanken voor dit idee."


Quote mailing begin september:
"Wij hopen dan ook dat jullie ons blijven steunen en misschien nog iets meer. Samen kunnen we er wel uit komen, alleen lukt het helaas gewoon niet. We weten dat jullie het zat zijn dat de uitbetaling 2 jaar achter liggen maar er wordt helaas gewoon niet veel door de leden cashback gekocht om sneller te kunnen betalen."



OnzeSterrenpracht & Geldstorm & Euroregen
Quote:
"ik heb nu een achterstand van +/- 4 5 maanden.
Dit is gelukkig geen hele grote ramp en hoef ik niet veel aan te passen aan de uitbetalingen.
Ik wil het volgende doen. Het is geen hele erge achterstand maar hij is er en daar kan ik niet onder uit.
U kunt vanaf vandaag alleen nog maar aanvragen doen van 10.00 Ik halveer niet Want zo groot is mijn achterstand nu ook weer niet.
De aanvragen die nu nog betaald moeten:

Iedereen krijgt met ingang van vandaag, dus via Onzesterrenpracht €10.00 uitbetaald. Als u bijvoorbeeld een aanvraag heeft staan van €12.50 zal er €2.50 terug gestort worden in het account.

Zo kan ik na 3 leden toch weer 1 persoon extra uitbetalen.
Ik betaal op datum aanvraag. U kunt daarna gewoon weer een uitbetaling aanvragen van €10.00."

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!