4 okt 2016

#Klikfan #Nieuwsflits - Klik issiues Smartclix bekend bij webmaster

Dag allemaal, ik was net aan het surfen op het GPT-Forum en ik zag onderstaand bericht.

Wij kunnen de leden niet bereiken omdat er een storing is, waar, weten we nog niet.
Er komen vragen, die we evenmin kunnen beantwoorden, omdat ook de mailbox niet wil verzenden.
Kliks worden niet herladen.
Of slecht, ik heb er even geen zicht op.
Maar ik kan de vragen wel lezen.
Men vraagt zich af waarom anderen wel kunnen klikken, en zij dus niet.
Ook wanneer die leden hebben geklikt, komt er niks terug.
Zelf heb ik gisteravond(zondag) de klik en win en de banners geklikt.
De klik en win komen enkele terug, hangt van de reset af.
Maar de gewone bannerkliks, waar ook minuten bij zitten, worden niet opnieuw gereset.
Via het forum kan ik hopelijk een aantal leden wel bereiken.
Geen idee hoe lang het gaat duren, maar zodra er meer informatie is, laat ik dat weten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!