26 dec 2016

#Klikfan #Nieuwsflits - #Pijlsnelgeld kondigt einde aan

Nog een site, die beslist ermee te stroppen. Ditmaal hebben we het over Pijlsnelgeld. De webmaster heeft besloten om zijn site open te houden tot het einde van februari 2017 en zal dan op 01-03-2017 zijn deuren officieel sluiten.
Openstaande betalingen zullen worden opgepakt en de uitbetaalgrens zal verlaagd worden.
Lees de hele tekst na de break.
Quote:
"Zoals jullie de laatste maanden hebben gemerkt zijn er wel wat problemen met PijlSnelGeld geweest. We zijn een vrij lange periode offline geweest, de oorzaak hiervan was een uit het oog verloren factuur (denk ik).

De laatste maanden is er heel wat veranderd in de GPT wereld, er zijn heel veel sites gestopt of vele sites doen dat binnenkort. Ik denk dat het helaas eindelijk aan het gebeuren is... GPT (vooral linkspel) sterft uit.
Ook is mijn leven er nog een stuk drukker op geworden (bedrijf in een andere business, studies en meer) en PijlSnelGeld balanceert voortdurend tussen winst & verlies.

Mede door deze 3 redenen heb ik beslist te stoppen met PijlSnelGeld in 2017. Maar geen paniek! Ik ga alles mooi afhandelen! Iedereen die de uitbetaalgrens gehaald heeft zal uitbetaald worden, en voor de mensen die deze niet halen zullen er linkspelhits aanbiedingen komen.

Op 1 Maart 2017, over 3 maand dus, zou ik PijlSnelGeld definitief offline halen. De uitbetaalgrens zal in de toekomst eventueel nog verlaagd worden.
Alle momenteel openstaande uitbetalingen zullen voor 9 Januari uitbetaald worden.

De laatste maanden zijn er veel mails door mensen gestuurd, maar ik heb hier geen enkele van ontvangen. Er is iets mis met de configuratie van de @pijlsnelgeld.nl e-mailadressen, deze werken niet meer.
Daarom vraag ik jullie om als je een vraag hebt vanaf nu te mailen op PijlSnelleNiels@gmail.com. Dit e-mailadres staat ook op de contact-pagina.
Ik verdwijn dus uit de GPT wereld op 1 Maart 2017. Ik zal wel nog lid blijven op andere sites, maar ik zal dus geen admin meer zijn.

Er zullen vanaf nu regelmatig emails, waarschijnlijk wekelijks, met updates verstuurd worden, en de vanaf nu verstuurde mails op PijlSnelleNiels@gmail.com zullen beantwoord worden.

Tot slot wil ik jullie allemaal een fijn 2017 wensen en me excuseren voor de lange stille periode. Laten we er nog een mooie laatste 3 maanden van maken!"









Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!