11 jul 2017

Klikfan Nieuwsflits - Kliksprinter update


Kliksprinter


Ondanks enige stilte de afgelopen weken is de webmaster van Kliksprinter nog gewoon actief.
Op het GPT-Forum werden vragen gesteld omtrent zijn afwezigheid en andere zaken zoals na te lezen is in de door de webmaster verstuurde mailing.
De openstaande aanvragen voor een uitbetaling zijn op 08-07-2017 en 10-07-2017 allemaal uitbetaald!!

De klikbonus voor de afgelopen klikwedstrijd is door de webmaster toegevoegd aan de accounts en ook voor de huidige klikwedstrijd geldt de extra klikbonus van 1 cent per 1000 kliks.

Nog even een quote, waardoor iedereen weet waar hij/ zij aan toe is, quote:

"Ik proef een soort twijfel bij sommige van jullie of ik wel eerlijk bezig zou zijn. Dat ik niet zomaar met de Noorderzon zou vertrekken.

Ik wil iedereen dan toch graag melden dat ik in het verleden (3-5 jaar geleden) al eerder webmaster ben geweest. Dit was van de websites Uursprinter, Geldlinkjes en het oude Kliksprinter. Deze websites heb ik destijd allemaal opgeheven in verband met andere prioriteiten. Elk lid heeft toen zijn gehele saldo uitbetaald gekregen. Pas toen iedereen heeft gekregen waar hij recht op had zijn de sites uit de lucht gegaan.

Van het huidige Kliksprinter heb ik ook altijd iedereen snel en eerlijk uitbetaald. Dit zal ik ook zeker blijven doen. Door de huidige situatie weet ik niet of ik Kliksprinter nog lang in de lucht ga houden. Voor mij is GPT altijd een hobby geweest. Het is een leuke hobby en een hobby die gewoon geld kost. Dat maakt mij niet uit, maar dan moet het wel leuk blijven. En dat leuke is er op deze manier behoorlijk van af.

Ik hoop dat het bijtrekt en ik weer plezier ga beleven aan de GPT-wereld. Mocht het niet zo zijn zal ik iedereen alles geven waar hij/zij recht op heeft en zal ik zeker niet naar hotel Noorderzon vertrekken.

Ik hoop dat jullie mij daarop vertrouwen."



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!