11 sep 2017

Klikfan Nieuwsflits - The Long Way Home foetsie

Menigeen heeft het nieuws wel meegekregen dat The Long Way Home offline is.
Voor hen, die het net als ik gemist hebben.
Wat is er aan de hand?
De webmaster van The Long Way Home heeft de stekker uit de site getrokken en aangezien de hosting ook niet meer betaald is, is de site inmiddels offline.

De mailing van de webmaster van eind augustus 2017, quote:
"Beste leden,

Om een lang verhaal kort te maken: De site gaat per direct stoppen.

Ik heb geen tijd meer om de site met goed fatsoen te beheren. Dit is zowel voor mij als voor jullie heel vervelend en het is volgens mij dan ook beter om er mee te stoppen. De hosting verloopt binnenkort en de site zal dan ook offline gaan.

De advertenties op de site worden afhankelijk van het aantal resterende hits overgezet naar mijn eigen rotator of naar een andere site.

Voor uitbetaling van je saldo kun je een mail sturen naar: thelongwayhome@mail.be
Vermeld in deze mail:
gebruikersnaam,
IBAN of paypal email
Punten worden omgerekend naar cash en mee uitbetaald.

Ben je WM dan zou ik bij voorkeur de saldo's verrekenen.

Ik hoop jullie hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

mvg,
Roel"

Dus mocht je de site nog promoten, stop hier dan mee. Scheelt je weer hits op andere linken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!