11 jun 2016

#Klikfan #Nieuwsflits - #DLspel

Mede dankzij een opmerking van een andere klikfan, even een update m.b.t. de linkspellen van DL-Spel.



Quote:
"Mijn hoeveelheid OPs loopt op, terwijl er in 2015 is aangekondigd dat men hiermee zou stoppen. Ik heb die linken toen gestopt en in februari 2016 zijn voor elk lid automatische uitbetalingsaanvragen gedaan van de OPs. Maar nu loopt dit aantal al een tijdje op, komt vermoedelijk via een ref die nooit gestopt is met promoten. Contact opgenomen met de WM en kreeg als reactie dat ik het nieuws dat deze linken weer werken waarschijnlijk had gemist. Op de blog van Schatteboutje stond dit echter ook niet vermeld, dus ik vrees dat meer mensen hier niet van op de hoogte waren. Bij deze: OP linken werken dus weer." (bron)

De mailing waarin dit is gecommuniceerd heb ik teruggevonden, alleen niet direct gekoppeld aan deze site. Desalniettemin, per 01-06-2016 zijn er 2 kwartierlinken met Dutchleader overschrijfpunten weer actief op DL Spel.
Beide linkspellen leveren je 1 DL OP / 1.000 hits op.


3 opmerkingen:

  1. Waar kwam die mailing over DL-spel vandaan dan? Ik kan hem nog steeds niet vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mailing van info@massuc
    verstuurd op 01-06-2016

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O, ja, nee dat is handig... daar ben ik geen lid van. Lekker slim om je leden via een andere site op de hoogte te stellen...
      Dank voor het uitzoeken!

      Verwijderen

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!