10 jun 2016

#Klikfan #Nieuwsflits - http://www.yieldtraffic.com/a/display.php?r=1219223

edit 1x
Naar aanleiding van een melding op het gpt-forum  van een mede klikfan, toch maar even gaan zoeken naar de vervelende link.   http://www.yieldtraffic.com/a/display.php?r=1219223


Veel informatie heeft het mij niet opgeleverd. Echter hoefde ik dus ook niet veel informatie te filteren. De vraag is in hoeverre Yieldtraffic echt effectief is.

is overal terug te vinden. Hangt ook in het linkspel, ofwel iemand is m zeer actief aan het promoten.

Zal vast bergen geld opleveren.

Trouwens
http://www.yieldtraffic.com geeft bij mij een 403 melding, 403 Forbidden.

who.is & 3 linken m.b.t. link in google

1 nuttige uitleg in het engels. (bron)

Quote: "Hello, admin. I would like to report that the regular ptp link is redirecting the parent page to this url: http://www.yieldtraffic.com/a/display.php?r=1219223

This is bad because it prevent both of our sites from gaining traffic.

I am not entirely sure, but I believe that the source would likely be adsptp. When tried their service, their ads always redirected. This results in a loss of traffic for everyone, but them.
"

edit:
Naar aanleiding van bovenstaande reactie en feedback in het gpt-forum topic, ben ik rustig gaan kijken op de autosurf van paid2click.
Op het moment dat de advertentie van adsptp wordt geladen of wanneer de banner van adsptp bij bijvoorbeeld pijlsnelgeld in de linkspeladvertentie wordt getoond, springt de advertentie over naar de yieldtraffic link, waardoor het doorlinken naar andere advertenties idd doodvalt!!


Alle reacties m.b.r. url zijn hier terug te vinden!!


3 opmerkingen:

  1. Ik kom die link op alle kliksites waar ik lid van ben regelmatig tegen. En zelfs op 3 buitenlandse sites (Nominimum, TrafficG en Jill's Clickcorner) ben ik die al tegen gekomen. Soms zo erg zelfs, dat die de "site overneemt". Dan zit ik ineens niet meer op NoMinimum maar kijk ik naar een blanco pagina en staat er dus die Yieldtraffic in de adresbar. Fijn dat ik niet de enige ben, ik wist al niet tot wie ik me moest wenden. Ik ben echt blij met je site.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan :)
    Mocht je in de toekomst ergens tegenaan lopenn, dan kun je ook een bericht achter laten via het contact formulier hier op dit blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sinds deze url is opgedoken blijft het klikken langzaam gaan. Pagina's met klikfans laden niet, het is vaak niet mogelijk om in normaal tempo 25 fans tegelijk te klikken (ik mag rustig een minuut wachten na een pagina of 10-15) en dit ervaar ik op meerdere sites van meerdere scripts en webmasters, heel toevallig sinds die yieldtraffic url opdook. Er staan verder geen programma's open of andere tabbladen, alleen die ene kliksite en van daaruit klik ik. Zou yieldtraffic toch iets geïnstalleerd hebben? Een virusscanner kon niets vinden en het verwijderen van de geschiedenis en cookies haalde helaas ook niets uit.
    Meer mensen last van traag klikken?

    BeantwoordenVerwijderen

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!