11 mrt 2014

Klikfan Nieuwsflits - Haal meer uit PTC site

Haal meer uit je PTC site
Op PTC sites kun je meer verdienen dan dat je in eerste instantie zou denken.
Eerder gaf ik al aan dat ik op de PTC site CashAdda minimaal 17 cent per dag verdien.
Dat haal ik natuurlijk niet uit de gewone klik verdiensten op de site. Maar wel uit de andere verdienmogelijkheden op de site.
Op diverse sites is deze optie mogelijk, echter worden niet alle opdrachten (tasks) op elke site aangeboden, daarom richt ik me nu even op CashAdda.

Allereerst zou je kunnen klikken bij de PTCWall. Bij de PTCWall verdien je $0.0005 per klik. Niet zo veel denk je waarschijnlijk, maar 1000 klikjes leveren je daar toch direct $0.50 op.
Dat is in vergelijk met andere klik opties op de site dus best lucratief.

Daarnaast kun je extra verdienen op de AdGrid/ CashGrid. Met een beetje geluk win je daar gewoon $1.00 al zal het normaliter niet lukken of $0.01 zijn.

De mooiste verdien optie is echter het uitvoeren van taken. Daarvoor gebruik ik CrowdFlower.
Op deel te nemen aan CrowdFlower dien je een, eenvoudig, profiel aan te maken.
Vervolgens krijg je als je op CashAdda de optie CrowdFlower aanklikt diverse taken te zien. Taken die voor Nederlanders/ Belgen of wereldwijd uit te voeren zijn.
Voor Nederlanders is er regelmatig een taak te vinden van 18 cent, en soms ook taken van 7,5 cent.
Als je een taak goed voltooit dan word het geld direct in je account erbij gezet.
Als je die taken dagelijks uitvoert en daarnaast ook nog vrolijk blijft klikken op de andere verdienopties op de site, dan kun je zo een dikke dollar per week verdienen. Zonder daar echt veel werk voor te hoeven doen.

Ik heb zelf inmiddels al weer $0.74 verdiend bij CashAdda, terwijl ik 2 dagen geleden een uitbetaling heb aangevraagd en inmiddels al ben uitbetaald zoals je hier kunt zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!