7 nov 2014

Klikfan Nieuwsflits - Extra Centjes (update)

#klikfan -


#ExtraCentjes heeft eerder dit jaar al aangekondigd te zullen gaan stoppen met de site. De site zal worden overgenomen door een bekende, betrouwbare webmaster.
Check hieronder de laatste mailing (sommige delen zijn verwijderd gezien IRL issues - check hele mailing in je inbox), quote:

"Beste leden, hoi iedereen

Wat verder opvalt is dat leden die denken de uitbetaalgrens niet te kunnen halen massaal alles omzetten in fans.
Ik heb de linkspellen nog even een oppepper gegeven en ga door met linken overzetten naar de linkspellen (linkspellen zijn alleen voor VIP).
We kijken wel hoever we komen en anders draai ik gewoon nog een maandje extra door.

Wijzigingen 14-15 November
- wisselkantoor geld naar punten gaat dicht.
Wilt u uw saldo nog overzetten naar punten voor advertenties, heeft u dus nog een goede week om dit te doen.
Van punten naar geld wordt niet gewijzigd dus er kan gewoon doorgeklikt worden.
Let er wel op dat er steeds minder linken te klikken zijn!!!
- Toevoegen half uurfans gaat dicht.
Alleen de optie om uurfans te plaatsen blijft open .
- leden die sinds 1 September niet ingelogd hebben worden verwijderd.
Hierbij let ik niet op saldo of bekendheid van de persoon. De regel van minimaal eens in de 2 maanden inloggen, lijkt me bekend en ik ben er nog redelijk soepel in.

Uitbetalingen
Alle uitbetalingen tot eind oktober zijn gedaan, dus daar is geen probleem.
1 gestuiterde paypal betaling hersteld.
Sorry voor de vertraging Ixx.

Blokkade van sommige sites op extracentjes linkspel
In het normale leden menu staat dat er geen linken aktief zijn.
Daarom hebben sommige webmasters besloten om de linken van extracentjes niet te vergoeden.
Men denkt schijnbaar dat ik rijk zit te worden van mensen die vergeten zijn om hun link uit de rotator te halen of profiteer van al geplaatste klikfans.
Niks is minder waar, want dat is 1 zandkorrel in de woestijn.
Samen met 2 VIP leden (die gewoon een vergoeding krijgen per klik) draaien we het linkspel.
Bij deze een oproep aan deze WM om de linken toe te laten.
Mij heb je er niet mee, maar aangezien ik klikfans overplaats naar het linkspel, is het nadeel juist voor de gewone leden... Als u een site tegenkomt die uw overgeplaatste linken niet vergoed, moet u bij betreffende site zijn of die site uit uw rotator halen.
Ik ga daar verder niks meer aan doen, sorry....
Kliks die verwijzen naar een site die niet vergoed, worden wel geteld als klik.

Verder
Jammer dat ik dat laatste stukje moest plaatsen.
Ik weet dat er vaak van het slechtste uitgegaan wordt en dat het zeldzaam is dat iemand een site netjes afsluit..
Ik doe dat wel, ook al gaat dat misschien 1-2 maanden langer duren dan gepland.
Het voordeel is dat veel mensen die op € 4 plus staan nog ff lekker bij kunnen k
likkken.
Mochten er vragen of opmerkingen zijn, doe dat dan voor komend weekend. Komend weekend ga ik me eens door 5000 plus mails heenworstelen..."



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!