6 apr 2015

Klikfan Nieuwsflits - Busted Surf


#BustedSurf heeft op de site weer een echte manuele surfbarwedstrijd op de site die vannacht van start zal gaan. De totale prijzenpot bedraagt €10.00!!

Zoals je waarschijnlijk weet kun je zowel voor punten als voor cash surfen in de manuele surfbar.
Standaard staat het ingesteld op punten en verdien je 2.500 per 1.000 gesurfte pagina's. Dit kun je zelf omzetten naar een cash-surf van €0.20 per 1.000 gesurfte pagina. Dit doe je door "offer 1" aan te schaffen. Dit kost je namelijk €0.00 en is dus met accountsaldo te betalen.

 

Tevens zijn er op de site nog enkele aanpassingen verricht m.b.t. het surfen en wel in positieve zin.
Per direct verdien je voor elke gesurfte pagina een missiepunt (opgesplitst in autosurf en manuele surf).

De missies kun je verzilveren op de missiepagina, maar wissel 'm niet te snel. Soms is het goed te overwegen om verder te surfen en later een missie te verzilveren, quote:
"Van zodra u een missie kunt voltooien, zullen de betreffende missiepunten worden afgetrokken van uw totaal. Denk dus eerst na voordat u een missie wilt voltooien, want hoe moeilijker de missie, des te hoger de vergoeding!! Zo kunt u tot 10 EURO extra verdienen per maand met de missies!!!"


Referrals kun je ook huren op de site.


Een refferal huur je voor  €0,15 per maand.
Verlengen kan voor een prijs van €0,13.
Ruilen kan tegen een prijs van €0,05.

2 opmerkingen:

  1. Het huren van een referral is 20 cent geworden. Ik heb vanmiddag mijn eerste ref kunnen huren en dat was Schatteboutje, jij dus. Ik dacht : 'Hey, die 'ken' ik' want ik zie je naam vaak voorbij komen bij het klikken en ik had deze site ook weleens gezien. Dus ik dacht eerst, dat is een goede referral, maar toen zag ik dat je al 8 dagen niet ingelogd bent op Busted Surf :( Kom je nog weleens op die site, of ben je al druk met de andere gpt's ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, ik kom nog wel op die site, anders zou je mij ook niet hebben kunnen huren .. neem ik aan.
      Maar echt actief op deze site ben ik niet. Geef de voorkeur aan andere sites.

      Verwijderen

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!