2 jun 2015

#Klikfan #Nieuwsflits - 18+ materiaal verboden

update 13.49 - aanvulling WM DL-Verdienen

Zoals menigeen wel snapt en weet is het promoten van 18+ materiaal niet toegestaan.
Het gebeurt, helaas, al langer dan 6 maanden en ook ik heb wel eens een video van een "xhamster" ineens in mijn beeldscherm gehad. En, geloof me, ook ik zit daar niet op te wachten.
Onlangs hebben de webmasters van Lage Landen Klikjes besloten om er achter aan te gaan,
en naar het nu blijkt met enig succes.

Degene die de links promootte heeft acties ondernomen om de promotie te stoppen.
Echter lijkt het niet makkelijk om dit goed te kunnen stoppen.

Los daarvan lijkt het probleem zich gewoon te verplaatsen.
Zie hiervoor een opmerking in 1 van de blogs (Lees opmerking hier)!!

Naar nu blijkt zijn diverse sites mogelijkerwijs dus besmet. Met beide webmasters is inmiddels contact opgenomen.


update 13.45 - terugkoppeling WM DL-Verdienen

18+ is bij ons niet toegestaan.
Dit staat ook in onze voorwaarden (zie voorwaarden hier) bij het aanmelden.
In onze surfbar staat geen 18 + advertentie, dit heb ik net nagekeken.
Heel veel leden promoten linkspellinken van andere websites in onze surfbar.
Mogelijk dat hier de 18 + advertenties zich in bevinden.
Helaas kan ik (de webmaster van DL-Verdienen red.) daar niets aan doen.



1 opmerking:

  1. Aha, DL-verdienen heeft wel voorwaarden op de site staan! Hoe je daar zonder directe link kan komen (als je al een account hebt) is mij nog steeds een raadsel, maar erg fijn dat het daar ook niet toegestaan is!
    Hopelijk stopt de promotie hiervan echt snel!
    Bedankt voor de update!

    BeantwoordenVerwijderen

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!