27 aug 2015

#Eurotijger update

Quote:

"Hier even een berichtje van de webmaster...
Door omstandigheden heb ik heel lang nauwelijks/geen tijd gehad voor EuroTijger, hierdoor zijn er ontzettend veel dingen blijven staan en heb ik een flinke kluif om dit allemaal weer bij te werken.
Deze week ben ik weer begonnen met alles bijwerken, om EuroTijger weer helemaal gezond te krijgen ben ik begonnen met de verouderde rotator en advertenties en ben hier al bijna mee klaar.
Helaas heb ik nog steeds niet heel veel tijd, dus alles zal stapje voor stapje opgepakt worden. 

De komende tijd staat het volgende op de planning:


- Het uitzoeken, verwijderen en updaten van verouderde linkjes, banners en andere advertenties. *VOLTOOID*
- Het uitzoeken, verwijderen en updaten van verouderde betaalde mails. *VOLTOOID*
- Het uitbetalen van openstaande uitbetaalaanvragen.
- Het verwerken van openstaande cadea aanvragen. *VOLTOOID*
- Het uitbetalen van de referralwedstrijd winnaars in punten.
- Het verwijderen van inactieve leden.
- Het nalopen van de betaalde enquete en aanmeldingen.
- Het uitzoeken van de algemene mail van EuroTijger.
Ieder onderdeel heeft heel wat tijd nodig vanwege de gigantische achterstand die ik heb opgelopen en gezien de beperkte tijd zal dit helaas niet snel gaan en minimaal weken dan niet maanden in beslag gaan nemen, maar ik doe mijn best om EuroTijger weer helemaal op te poetsen.
Totdat al deze taken zijn afgerond zal ik nauwelijks tot niet toe komen aan het beantwoorden van mails, hopend op jullie begrip.

Nadat al deze taken zijn afgerond kan ik de normale werkzaamheden weer op gaan pakken waaronder:
- Het toevoegen en bijhouden van de betaalde mails. *In progress*
- Het toevoegen en bijhouden van klikfans en banner advertenties. *In progress*
- Het regelmatig starten van leuke veilingen.
- Enz.

Zodra echt alles weer goed loopt ga ik weer kijken of het af en toe mogelijk is om weer geld in het wisselkantoor te zetten, maar gezien het beperkte aanbod van goede en betrouwbare GPT's zal dit niet meer zo regelmatig zijn als vroeger. Gebruik dus ook jouw punten om te adverteren, want lang niet alle punten zullen kunnen worden omgezet in geld.
Mochten jullie nog nieuwe, goede en betrouwbare GPT's weten (met (geld)linkspellen het liefst) laat dit dan weten en help EuroTijger weer financieel gezond te worden.

Ik hoop jullie hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,
EuroTijger.eu Webmaster
"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!