12 jan 2016

#Nieuw #Linkspelfans

Welkom op Linkspelfans, de site van de voormalig webmaster van o.a. Klikjeswereld. (grr @ DDM-projects)

Op Linkspelfans.nl verdient u 50% van de opbrengst van uw klik voor de admin,
met een max van 5 cent per 1000 hits. Klikt u dus een link van 10/1000 krijgt u 5/1000 betaald.
Met mijn 50% betaal ik de site en de hosting en loop ik ook het risico
van leden die hun linken niet uit laten laden en sites die niet betalen,
het is dus absoluut niet zo dat ik ook 50% over houd.


Maar aangezien ik hoop dat meerdere leden de site actief gaan gebruiken zal ik er ook wel wat aan verdienen.

U kunt bij ons maar op twee manieren verdienen namelijk het linkspel en de klikfans.


Uitleg klikfans:

De klikfans zijn verdeelt in 10 levels, als u gaat klikken zult u zien dat u eerst alle klikfans
van level 10 te zien krijgt, deze vergoeden ook 10 punten per klik.
Daarna level 9, deze vergoeden ook 9 punten per klik.
En zo verder tot level 1 met een vergoeding van 1 punt per klik.

In level 1 staan mijn linkspelen met een waarde van 1 cent per 1000,
in level 2 staan mijn linkspelen met een waarde van 2 cent per 1000.
En zo verder naar level 10 waar ze staan van 10 cent en hoger per 1000.

1000 punten hebben een waarde van 0,5 cent en zo komt u dus op een verdienste van 50% van mijn opbrengsten.
Voorbeeld u heeft 1000 keer op een level 1 link geklikt dan heeft u 1000x1 punten ontvangen
dus 1000 punten dus een halve cent verdient.

Met de klikfans verdient u dus een variatie van tussen de 0,5 en 5 cent per 1000.

 
Uitleg linkspel:
Linkspelfans.nl heeft maar 1 link, maar wel een speciale!
Deze opent namelijk klikfans van de site,
en de vergoeding is ook gelijk aan het level waarin de geopende klikfan staat.
Het linkspel zal altijd de link pakken met de hoogste vergoeding die nog beschikbaar is,
deze werkt dus de levels af beginnende bij 10.

De link heeft geen reset-tijd dat betekent dus dat u zelf kunt bepalen hoe en hoe vaak u deze in gaat zetten,
u kunt zelf een inschatting maken wat de beste optie is.
Let wel op dat wanneer de leden zelf ook gaan adverteren het aantal ads toeneemt
en dus extra linken interessant kunnen zijn.
Aangezien klikfans geopend worden is de vergoeding dus gelijk aan de klikfans!
Met de link verdient u dus ook een variatie van tussen de 0,5 en 5 cent per 1000.






Adverteren:
Wilt u graag adverteren kan dit natuurlijk ook met uw verdiende punten
omgerekend al vanaf 0,6 cent per 1000 hits ongeacht de reset-tijd.
Ook kun u fans aankopen via bank, paypal, dutchleaders, superrotatorpunten of linkpromoterpunten.
Via andere sites waar overschrijving van saldo mogelijk is kan na overleg waarschijnlijk ook wel,
neem hiervoor even contact met me op.
Voor meer info klik dan even op het kopje adverteren.



Uitbetalingen:
Uitbetalingen zijn mogelijk via de bank en paypal vanaf 5 euro.
Ook zullen er mogelijkheden zijn om uw saldo in te wisselen voor geld punten of credits
op sites waar het mogelijk is om saldo over te schrijven,
u kunt hier denken aan dutchleaders of linkpromoter of winnice.


Let op:
Er is geen ref-url simpelweg omdat er ook geen ref-verdiensten zijn!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!