30 mei 2017

Klikfan Nieuwsflits - Zomaar een vraagje

edit = zijn gemiddeld 600 hits per dag
edit = tekst aangepast
edit = eerste link geplaatst

Ik krijg op bepaalde sites 2 sites teveel hits op mijn dumplink.

Om jou als gewoon lid (dus geen webmaster) te verblijden met extra hits, zou ik graag jouw rotatorlink willen hebben zodat ik deze kan promoten en zelf niet een overkill krijg op mijn dumplink.

Wat kost het jou?
Niets

Wat levert het je op?
Extra hits op je rotator

Hoeveel hits krijg ik?
Dat kan ik niet aangeven. Dat kunnen er 10 zijn .. dat kunnen er 1000 zijn. Dat varieert van hoe goed er geklikt wordt.

Kan ik statistieken inzien?
Nee, de hits zijn niet zichtbaar voor jou om te volgen.

Maar een verrassing kan het wel zijn als je ineens honderden hits er ineens bij krijgt.

Wil je extra hits, stuur dan een mailtje naar schatteboutje@hotmail.com o.v..v. extra hits en je rotatorlink.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!