24 jul 2017

Klikfan Nieuwsflits - Temple-Clicks en Spaar5euro hebben nieuwe eigenaar

Temple-Clicks is overgenomen door de webmaster van onder andere Speed-Clicks en Klikduiveltje.

Spaar5Euro is overgenomen door de webmaster van Arola-Clicks.



Quote WM Temple-Clicks:
"De komende dagen ga ik de site van binnen leren kennen
De ene site is nu eenmaal niet de andere site
Leden hoeven niet bang te zijn voor de ads, die blijven netjes uitdraaien
Net als de wedstrijden blijven even als vanouds
Mochten er eventuele veranderingen komen dan word hierover gemailt"


Quote WM Spaar5Euro:
"
Alle wedstrijden, ads en dergelijke blijven gewoon doorlopen.
Alleen de prijzen voor het plaatsen van ads e.d. worden vandaag aangepast.
....
Als het goed is en dat hoop ik van harte, is de site helemaal bijgewerkt!
Jullie kunnen vanaf nu weer volop je links kwijt en uiteraard zijn alle prijzen voor de ads helemaal aangepast.
Mochten jullie ergens een foutje tegen komen, laat me dit dan even weten zodat ik dit kan aanpassen
Als er nog vragen zijn met Met berekking tot de overname door mij, dan hoor ik het graag van jullie."




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!