5 aug 2017

Klikfan Nieuwsflits - Eurotijger webmaster stopt ineens

De webmaster van Eurotijger heeft er min of meer, in 1 keer de brui aan gegeven.
Al had menigeen misschien wel het gevoel en werd er ook al iets op het GPT-Forum gezegd, iets waar ik zelf ook direct aan dacht toen ik het nieuws van Eurotijger vernam.

Quote corinasjunk (GPT-Forum);

Uitbetaling bij 2,50 
Daarna plots 5 euro 
Pasgeleden nog naar 10 euro 
En zojuist: Promotiesite

Wat is er aan de hand?
De webmaster van Eurotijger heeft besloten om van de site direct een promotiesite te maken.
Het aanvragen van een uitbetaling is niet mogelijk.
Dus ben je nu (weer) bijna bij de uitbetalingsgrens, kun je gewoon fluiten naar je centen.
Er wordt gesuggereerd dat de site mogelijk in een later stadium een betaalsite wordt, maar dat klinkt niet echt geloofwaardig, als je het mij vraagt!

Ik heb al een uitbetaling aangevraagd bij Eurotijger. Krijg ik die wel uitbetaald?
De webmaster geeft aan dat diegene die een uitbetaling hebben aangevraagd, betaald krijgen wanneer de webmaster daar even tijd voor heeft.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!