17 nov 2013

Klikfan Nieuwsflits - 17-11-2013

 Uitbetalingsnieuws
No-Minimum = $2.50 (binnen 1 week)



Nieuw
Adfire, van de webmaster van Goudkoffer.


Turboklikker
Turboklikker heeft een nieuwe webmaster. Al had het eerste mailtje dan toch nog de banner van de vorige webmaster.
Menigeen is nog afwachtend tot zeker is wie er nu achter de site zit, quote:

"Bij deze wil ik mij kenbaar maken als nieuwe webmaster van turboklikker. De vorige heeft de site overgedragen. Mijn naam is Michael en voor mij is turboklikker de eerste site, in Nederland althans.
Inmiddels ben ik begonnen met het aanpassen van de site. Het script ben ik nog aan het door puzzelen. Dus verdere aanpassingen volgen.
Mijn filosofie is wel dat ik de inkomsten van de site zoveel mogelijk weer terug wil geven aan de leden. Hiervoor wil ik in de toekomst diverse uitbetalingsopties aanbieden.
Daarnaast heb ik wel wat ideeën die nog verdere uitwerking vereisen. Maar dat is voor later. "


Grijze Muisjes
De webmaster van Grijze Muisjes heeft de prijzenpot van de eerste (dus vorige) linkspelwedstrijd gehalveerd. Quote:
"De prijzen voor linkspelwedstrijdvip en linkspelwedstrijdlevels zijn aangepast! het is gehalveerd.
Nu hoor ik jullie denken van ik heb het toch gekocht en nu is het goedkoper. 
Dat is niet eerlijk. Daarom heb ik het verschil kwa prijs ook terug gestort in het acount. "


WinNice
De webmaster van WinNice start morgen met de eerste linkspelwedstrijd met een prijzenpot van €40.00


Centenland
Centenland heeft de linkspellen voor de gewone leden en VIP leden hersteld. Deze draaien dus alweer.
Let wel even op de linkspel reset-tijd.


Massuc
De webmaster van Massuc heeft de Dutchleader uitbetaalgrens wederom verlaagd.
Heb je €0.08 in je account dan kun je al 1.000 Dutchleaders aanvragen!!
Het bubbelspel van Massuc is geknapt en vervolgens offline gehaald om deze lichtelijk aan te passen.
Het bubbelspel is inmiddels weer online.
De aanpassing is dat je nu maximaal 30 bubbels van 1 lid zult zien en max 5 per keer.


Powers Hour
De hoofd linkspelwedstrijd van Powers Hour nadert zijn ontknoping.
Na de reset van deze wedstrijd duurt het nog enkele dagen voor de nieuwe hoofdwedstrijd zal starten.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!