11 nov 2013

Waarschuwing: An79 en MKS An79

Waarschuwing m.b.t. MKS An79 en An79.nl (de laatste is offline inmiddels, zie onder)


via mail van webmaster Arola-CLicks (thnx!!!)



De hoster van GPT-Extreem heeft vandaag besloten om de site van An79 van de host te verwijderen.


Ik wil jullie dan ook adviseren om de links die je van An79 promoot stop te zetten want deze leveren je op dit moment helaas niets meer op.


MijnKlikSpel-An79 is nog wel gewoon online.


Ik hoop dat jullie wat kunnen met deze info.

3 opmerkingen:

  1. ben vandaag gewoon uitbetaald door an79. 10000 DL via mijn klikspel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoe lang heb je daar op moeten wachten?

      ik zie dat er vandaag inderdaad uitbetalingen zijn uitgegaan,
      Een goed teken.
      Echter de laatste betalingsronde van daarvoor was van 2013-09-18 ,,,

      Ik wacht zelf al sinds oktober 2013 ..

      Verwijderen
  2. sorry voor de wachttijden op uitbetalingen,ik doe mijn best om ze weer in te halen.ik had problemen in familiesfeer.

    webmaster an79

    BeantwoordenVerwijderen

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!