30 jan 2014

Klikfan Nieuwsflits - Nerdbux waarschuwing

Nerdbux
Voor de Nederlanders en Belgen die lid zijn van Nerdbux.
Even een waarschuwinkje.

De site heeft moeite om betalingen te doen, en ook word geklaag niet altijd correct verwerkt.
Quote mail webmaster van o.a. Link je rot:
"Dan nog een waarschuwing voor de leden van nerdbux.com. Het lijkt er op dat de site scam wordt of al is. Er wordt sinds vorige week bijna niks meer uitbetaald. Als je een uitbetaling aanvraagt krijg je een opmerking dat de dagelijkse limiet is bereikt en je het weer op servertijd 0.00 moet proberen. Ik heb dit een paar dagen geprobeerd maar helaas geen uitbetaling.

daarom had ik een vraag gesteld via contact en kreeg de volgende opmerking : payout limit will be removed shortly.

nadat ik daar vanavond op het forum een opmerking over had geplaatst was mijn account 10 minuten later geblokkeerd en de opmerking was als van het forum af. Weg 7 dollar.

kijk dus een beetje uit investeer niet en klik niet teveel misschien komt het nog goed, maar ik denk het niet."


Voor meer info, kun je ook op het forum van Nerdbux een kijkje nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!