4 jul 2014

Klikfan Nieuwsflits - 04-07-2014 #2

Spaar voor Euries
De linkspel vergoedingen van Spaar voor Euries hebben tijdelijk een andere vergoeding gehad in verband met problemen met de rotator van de webmaster. Dit euvel is echter opgelost en de linkspelvergoedingen zijn teruggezet naar de eerder geldende vergoedingen.


YoPost
De klikfans met een reset van 72 uur en 48 uur werken zoals ze zouden moeten.
De linkspelwedstrijd is actief en reset elke 1e van de maand.
Ook de klikwedstrijd is actief en reset elke 1e van de maand.
En voor hen die graag mailings sturen d.m.v. accountsaldo, ook dit is nu mogelijk


4-Azen - Surf-Azen
De webmaster van 4-Azen en Surf-Azen wijzigt zijn uitbetalingssysteem, quote:
"Ik verhoog de uitbetaling van paypal van 5,- euro naar 8,- euro.
Maar daarvoor zal ik de uitbetaling op je bankrekening verlagen naar 2,- euro.
Vergeet niet dat als ik een betaling doe via paypal (kosteloos) en ik word geblokt is de kans ook groot dat degene die ik betaal ook word geblokt.
Dus een uitbetaling via paypal is voor eigen verandwoording.
Ik zal ook via paypal niet meer dan 2 uitbetalingen doen per week.
Maar via de bank betaal ik binnen 24 uur uit"


Euro-uurtje
De webmaster van Euro-uurtje verlaagt wederom de uitbetalingsgrens. Deze is inmiddels €3.75.
Let op: dit is een vast uitbetalingsbedrag.
Quote:
"Aanvragen uitbetaling kan nu bij het bedrag van 3.75
We bekijken tevens of we de aanvragen die gebeuren tussen de 1ste en de 15de van een maand kunnen uitbetalen op de eerste dag van de maand erop, aanvragen tussen de 16de en de 30ste/31ste van een maand betalen we dan uit op de 16de van de maand erop. (hiermee zijn we nu aan de gang gegaan :-) )
Indien alles gunstiger gaat verlopen gaan we bekijken of we de betalingen binnen de zeven dagen kunnen voldoen. (deelnames prijsvragen, aankopen via onze site, inschrijving nieuwsbrieven, opbrengsten veilingen, losse verkoop, andere inkomsten, etc) "


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!