5 sep 2016

#Hitgeld gaat (afbouwen en) stoppen

De webmaster van Hitgeld heeft met pijn in zijn hart besloten om te stoppen met Hitgeld i.v.m. zijn privé situatie.

Wat zijn nu de de gevolgen:
- Per direct kunnen er geen nieuwe leden worden aangemeld.
- Volgende maand ligt de activiteitsgrens op 1 maand.
- U dient actief te zijn om in aanmerking te komen voor een uitbetaling
- De site zal pas sluiten op 31 december 2017
- Upgrade members kunnen tot die tijd gewoon blijven verdienen (alleen uitbetaling zal geen garantie zijn)
- Gratis leden kunnen tot en met 31 december 2016 blijven verdienen om nog tot de uitbetalingsgrens te komen
- Je kan wel altijd nog een upgrade kopen om te blijven verdienen
- Er zullen diverse onderdelen gesloten worden
- Uitbetalingen zullen blijven gedaan worden in volgorde van aanvraag
- Leden met een hoge saldo zullen we proberen tussendoor hier en daar uit te betalen
- HitCash saldo zal worden geprobeerd 100% uit te betalen

Echter zijn dit dingen die niet vast staan.
De webmaster van Hitgeld geeft aan z'n best te doen om iedereen zoveel mogelijk uit te betalen maar ook voor deze webmaster houdt het eens op.

Quote:
"Helaas omdat wij jaren geleden te hoge vergoedingen zijn blijven geven en niet met de markt mee zijn gegaan omdat we er flink tegen waren is de achterstand alleen maar opgelopen. We hebben dit helaas niet kunnen recht trekken. De site maakt de meeste maanden wel winst maar word erg gedrukt door de achterstand.

Ik vind het ook erg jammer en hoop er geen spijt van te krijgen. Echter zit ik nou gewoon op de punt dat ik aan mezelf moet gaan denken en dit ook altijd zal moeten blijven doen. Inmiddels ben ik 29 en dacht eigenlijk nooit aan mezelf maar meer aan anderen. Dit heeft me nu helaas opengebroken en zal ik hier dus nog flink last van hebben voorlopig.

Ik hoop iedereen zijn begrip hiervoor en bedank iedereen voor alle leuke jaren en steun.

Een hele verdrietige eigenaar :(
"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!