11 apr 2014

Klikfan Nieuws - Turboklikker = Linkgeld

LinkGeld


De huidige webmaster van Turboklikker was al bezig om de site over te zetten naar zijn nieuwe site Linkgeld.
Echter Turboklikker is nu foetsie. Lijkt erop dat de webmaster die voor de huidige webmaster van de site Turboklikker de stekker eruit heeft getrokken. Gevolg is dat Linkgeld in een versneld tempo open is gegaan.

Quote van de webmaster:
"En ineens is Turboklikker.nl foetsie. Ik kan nergens meer bij. Zoals het nu lijkt, lijkt het een pest-actie van de vorige eigenaar. Met de nadruk op lijkt. Helaas, maar hierdoor is het niet mogelijk om de gegevens van de laatste dagen terug te halen. Bovendien zijn alle emails ook verloren gegaan. Mocht u een email gestuurd hebben de afgelopen dagen dan verzoek ik u deze nogmaals naar mij toe te sturen. Vanaf nu is het email adres info@linkgeld.nl
Dit betekent wel dat Linkgeld versneld open is gegaan en de site nu de taak van turboklikker.nl heeft overgenomen. Linkgeld.nl werkt nu naar het lijkt goed. Mochten er opmerkingen of vragen zijn stuur ze gerust via \"contact\". Aangezien het wegvallen van turboklikkernl zeer onverwachts is gebeurd heb ik nog niet de gelegenheid gehad aldaar overal de naam turboklikker te vervangen door Linkgeld. Mocht u ergens iets tegen komen dan hoor ik dat graag.
Verder zijn de geplaatste advertenties ook deels verloren gegaan, en is de huidige stand van de advertenties die van een kleine week geleden. Mocht u hier op-of aanmerkingen op hebben en dingen missen of veranderd willen zien dan sta ik open voor constrcutief commentaar.

Mijn oprechte excuses voor het ongemak. Ik ben er zelf alles behalve blij mee. Ik ben wél al lang blij dat wel een groot deel van de site is gered."

Pas dus even je linkspellen (direct) aan!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!