27 apr 2014

Klikfan Nieuwsflits - 4-Azen is terug

We zijn weer terug !!! 

Ineens waren we weg.
Mijn domeinnaam was verlopen, en ik dacht nog een maand te hebben.
Degene die hem toen voor mij beheerde heeft mij niet op de hoogte gebracht.
Maar ik neem uiteraard de schuld op mij want het is mijn site en ik had er op moeten letten.
We zijn terug maar ons domeinnaam was 4azen.nl
Maar deze bestaat niet meer.
Om op de site te komen moet je vanaf nu, www.4-azen.com gebruiken.
Uiteraard kom je straks via de vergoedingsknop ook op de site.
vergeet niet het adres te wijzigen naar www.4-azen.com
Mijn nieuwe domeinnaam en hosting heb ik nu onder gebracht bij Castabo.
Gelukkig had Castabo een back-up van bijna de gehele site dus is er weinig verloren gegaan.
Je kan gewoon met je eigen inloggegevens zoals je gewend was op de oude site inlogggen op 4-Azen.com

Alle saldi zijn op 0 gezet en hierbij wordt www.4azen.com per direct weer een betaalsite waar je jouw credits kan omzetten naar geld. 

We gaan nog enkele leuke dingen doen maar daar horen jullie zeer snel wat van.

let op de linkspel linken zijn dus ook veranderd!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!