16 mei 2014

Klikfan Nieuwsflits - 4-Azen (aangemeld, deel het via het contactformulier op het blog)

edit: 16-05 - aanmeldingen verwerkt in rotator.

Als je je aanmeldt, Vergeet dan niet je gebruikersnaam van 4-Azen o.v.v. "Aanmeldactie 4-Azen" achter te laten via het contactformulier hier rechts op het blog. Dan rest mij slechts de taak om jouw linken in mijn rotator te zetten.

Nieuwe aanmeldingen worden 19-05 verwerkt!!


De website 4-Azen is onlangs opnieuw gelanceerd op een .com domein. (was voorheen .nl)

Mede daarom heb ik besloten om er een Aanmeldactie tegenaan te gooien.
AanmeldActie 4-Azen

Het mooie van deze aanmeldactie is, is dat als je je aanmeldt via mij, ik jouw linken in mijn rotator erbij zet, voor een periode van minimaal 2 maanden. 
(hits krijg je sowieso, alleen valt niet te zeggen hoeveel je er dagelijks zult krijgen)
Met deze verdiende credits kun je adverteren op de site of doorsparen naar een uitbetaling.

Op 4-Azen kun je al een uitbetaling aanvragen vanaf €5.00 (= 500.000 credits).
Deze webmaster heeft mij nu al verschillende keren uitbetaald.
Normaliter binnen enkele uren!!!
(da's op andere sites soms wel eens anders ..)

De linkspellen (/1.000 hits) van 4-Azen
daglink = 5.000 credits - VIP = 8.000 credits = (€0.05 - €0.08)
daglink = 5.000 credits - VIP = 8.000 credits = (€0.05 - €0.08)
uurlink = 3.000 credits - VIP = 5.000 credits = (€0.03 - €0.05)
uurlink = 3.000 credits - VIP = 5.000 credits = (€0.03 - €0.05)

Op 4-Azen kun je nu ook meedoen aan een klikwedstrijd, waar je nog ruim de tijd hebt om te klikken voor een mooi prijsje.
Als ik zelfs meedraai in de top 6, terwijl ik eigenlijk 40+ uur per week werk ... dan weet je nu wel waar je kansen liggen.

Zie hier de prijzen voor de top 5 van de klikwedstrijd:
PlaatsPrijs
11 maand VIP + 250.000 credits
21 maand VIP + 150.000 credits
31 maand VIP + 50.000 credits
450.000 credits
550.000 credits


Op dit moment heeft de webmaster ook een WK-Poule opgezet voor zijn leden.
Indien er min. 15 leden meedoen is er gegarandeerd een prijzenpot van 2.5 miljoen credits !!
én een vermoedelijke hoofdprijs van 1.000.000 credits (= €10.00)

Meld je aan bij 4-Azen en doe gelijk mee met de WK-poule. Het is makkelijk om mee te doen, eenvoudig om in te vullen en je hebt bij deze WK-Poule niks te verliezen en alleen maar iets te winnen!!





Profiteer van deze aanmeldactie, word nu lid bij 4-Azen.
- jouw linken in mijn rotator, voor minimaal 2 maanden.
- een klikwedstrijd waar nog alle kans is op een mooie prijs.
- een fraai linkspel
- een WK Poule met een super prijzenpot van 2.5 miljoen credits
- uitbetalen op zowel bank als paypal vanaf €5.00
- een snel uitbetalende webmaster (met geen uitbetalingsachterstand)


Als je je aanmeldt, dan kun je je gebruikersnaam o.v.v. "Aanmeldactie 4-Azen" achterlaten via het contactformulier hier rechts op het blog. Dan rest mij slechts de taak om jouw linken in mijn rotator te zetten.

* heb je je onlangs al aangemeld via mij en wil je ook gebruik maken van deze Aanmeldactie, meld dit dan even via het contactformulier op het blog, dan zet ik jouw linken, van 4-Azen, er ook bij.

** Let op: om een uitbetaling aan te vragen op de 4-Azen dien je ook in te loggen en te klikken. Alleen mails lezen en linkspellen promoten werkt niet.


Deze Aanmeldactie loopt tot 01-06-2014

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!