5 jun 2014

Klikfan Nieuwsflits - Centenland (is weg)

Gisteren constateerde ik al dat Centenland een aanname stop had,
Aangezien Centenland meldde te zullen gaan stoppen, had ik dit willen vermelden in een algemene Klikfan Nieuwsflits. Nu de site er echter uitligt, ligt de situatie anders.

This account has been suspended.
Either the domain has been overused, or the reseller ran out of resources.


Was je lid/ ben je lid en heb je het linkspel aanstaan. Stop het promoten dan onmiddellijk.

Op het GPT Forum valt onderstaande te lezen (link) + in mailing van vandaag 16.31u


:( Belangrijke mededeling aangaande centenland. 
Centenland gaat stoppen!! 

Een moeilijke beslissing, maar ik kan niet anders. 
Tot op dit moment betaalde ik leden uit, maar dat gaat niet meer. 
Ben sinds 14 dagen werkloos, en geld om dus te blijven uitbetalen is er niet meer. 
Er komt nog wat laatste geld binnen, en dat gaat nog naar een aantal leden, die aan de beurt zijn. 

De rest moet ik helaas teleurstellen, al valt het me zwaar. 
Ik had het zo graag op willen lossen, maar de middelen ontbreken. 
Doordat het niet goed meer liep, kwam er ook minder geld binnen, juist omdat de leden ook af gingen wachten. 
Ik kan het me alleen zelf verwijten, en dat doe ik dus ook. 

Samen met Silvia heb ik nog gekeken wat er gedaan kon worden, maar dit bleek uiteindelijk de enige optie: stoppen. 
ik begrijp ook dat de leden kwaad zullen zijn. 
De enige belofte die ik kan doen, is dat ik niet meer terug zal keren als webmaster in de gpt wereld. 

Er zijn door mij een aantal foute keuzes gemaakt.
 
Toch heb ik wel degelijk steeds mensen uitbetaald sinds de site in zwaar weer verkeerde. 
Centenland wordt ook niet verkocht, althans op dit moment niet. 
Juist om verwarring voor de leden te voorkomen. 
Dat is namelijk bij pijlsnelgeld ook gebeurt, daarom kies ik er voor om centenland te laten ‘slapen’. 

De webmaster van pijlsnelgeld heeft veel mails ontvangen van leden, die onder mij lid waren, en daar veel extra werk van gehad. 
Dat lag aan de leden, er was tenslotte voldoende informatie aan de leden verstrekt, maar die mails kwamen wel. 
Nu centenland de deur dichtdoet, kan ik in ieder geval verdere verwarring voorkomen. 
Nogmaals: doordat ik onvoldoende verstand van zaken had aangaande de gpt wereld, is dit het uiteindelijke resultaat. 

Wel wil ik een aantal webmasters die hun kennis hebben gedeeld bedanken. 
Het is een wijze les geweest. 
Voor de leden is dit weer het meest zuur, zij lopen weer geld mis. 
Indien ik het anders had kunnen doen, dan was ik doorgegaan. 
Vriendelijke groeten van Maurits 

Vragen worden nog via CentenLand mail beantwoord ik meld me hier dan ook af.

1 opmerking:

  1. Duidelijk profiteurs die misbruik maken van het geklik van zovele mensen. Ze moesten zich schamen. Met het geld van anderen op reis gaan,.....

    BeantwoordenVerwijderen

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!