24 jun 2014

Klikfan Nieuwsflits - Extra Centjes (belangrijk!)

Extra Centjes
De webmaster heeft tegen eerdere berichtgeving in een niet al te fijne mededeling die niet alleen de klikfans benadeeld maar ook de webmaster zelf.
De linkspellen van Extra Centjes gaan per 01-08-2014 allemaal direct op nul. Voor de klikfans is er echter tot 31-12-2014 de mogelijkheid om door middel van klikken tot een uitbetaling te geraken!!
Quote:
"Sorry, maar ik heb slecht nieuws.
Per 1 Augustus gaan alle linkspellen op nul.

Mijn ex-vriendin heeft met mijn accounts zitten rotzooien, met als gevolg dat ik bij sommige sites eruit lig.
Ze was medepartner van Extracentjes, maar is er nu dus vandoor met de centjes...

De schade is groter dan P4M en Frank van Gestel bij elkaar...
Ik moet even kijken of ik dit kan opbrengen.
Extracentjes draait gewoon nog door tot 31 December, dus tijd genoeg om tot de uitbetaalgrens te komen. (klikken)

Jammer en nog eens jammer.
Maar sja het is niet anders."

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!