5 dec 2016

#Klikfan #Nieuwsflits - #Hitgeld update

De ontwikkelingen en mogelijkheden tot uitbetalen door de webmaster van Hitgeld lijken verder weg dan ooit. Alhoewel het enigszins buiten de macht van de webmaster ligt.
Meer info na de break.

Quote:
"Helaas is de afgelopen maanden super weinig uitbetaald. De inkomsten zijn dramatisch gedaald. Echter dit had ik al verwacht.

Enige wat ik niet had verwacht hoe corrupt dit wereldje wel niet is. Hoe goed je ook ben geweest al die jaren, hoe lelijk je behandeld nu word. Inmiddels ben ik inmiddels op diverse sites verwijderd en kan ik fluiten naar de uitbetaling.
De uitbetaling die ik hard nodig heb om de site goed te kunnen afsluiten.
Dit maakt het "plezier" om de site goed af te sluiten helaas minder leuk. Ik kan ook nu, net zoals heeeeeel veel andere voorgangers met de noordenzon vertrekken maar zo ben ik niet. Binnenkort ga ik een lijst opmaken met WM's die vertikken mij uit te betalen. Deze zullen dan ook op HitGeld, ongeacht hun saldo, bye bye kunnen zeggen tegen hun account. Dit zodat ik de rest wel gewoon eerlijk kan uitbetalen.

Verder doe ik geen uitspraken hoe en wanneer je uitbetaald zou kunnen worden. Ik doe me best. Prive kan ik helaas niets bijspringen voorlopig dus moet het puur met de inkomsten doen van de website.

Eind dit jaar zal ik met een nieuw bericht komen wat nu precies de plannen zullen zijn."

Quote:
"De voor aangekondigde dingen die zouden stoppen deze maand zijn nu gestopt.

Dit zal de laatste maand zijn dat je als "gratis lid" credits kan gaan verdienen. Misschien zal er wel wat dingen open blijven staan waar je kan verdienen als gratis lid (denk aan cashback en thuisbezorgd). Wat precies zullen we begin volgende maand bekend maken.

Als upgrade lid kan je nog gewoon normaal gebruik blijven maken van de site en gewoon je credits blijven verdienen. Hierbij kondigen wij wel alvast aan dat februari de laatste maand zal zijn dat je gebruik kan maken van de surfbar. Vanaf maart zal deze stoppen."

















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!