14 jan 2017

Klikfan Nieuwsflits - 4-Azen wijzigt spaarkaart

edit - Spaarsaldo nu wel zichtbaar 

De webmaster van 4-Azen was als sinds oktober 2016 bezig om zijn Spaarkaart te veranderen.
Nu kan ik de hele spaarkaart niet meer zien en is het woordje spaarkaart veranderd in het woordje Spaarsaldo.
Toen ik zojuist inlogde op de site kon ik niks meer vinden van mijn gespaarde saldo.
Gelukkig heb ik een screenshot van de site.
Op het screenshot kun je ook de wijzigingen zien, die de webmaster dus heeft doorgevoerd.  Tevens dien ik te melden dat het een relatief oud screenshot is, waarop niet alles is bijgewerkt. Maar ik denk dat een ieder wel weet waar ie nog recht op heeft. Dus neem wat dat betreft nog even contact op met de webmaster.

Je reeds gespaarde saldo zou je moeten terug vinden onder het kopje "verdiensten". Bij mij is het nul .. en dat klopt niet, dus check het ook eens bij jouw account.

Screenshot oude spaarkaart
(klikken voor groter)

De nieuwe spaarkaart:
- het spaarsaldo geldt voor alle aankopen op de site
- minimaal te verzilveren bedrag is €10.00
- de korting die je krijgt is 15% ( vb. bij aankoop van €10.00 korting van €1.50)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!