8 jan 2017

Klikfan Nieuwsflits - Arola-Clicks wijzigt algemene voorwaarden

De webmaster van Arola-Clicks heeft eerder vandaag de Algemene Voorwaarden gewijzigd.
Wat is er gewijzigd?
Je kunt vanaf direct een uitbetaling aanvragen vanaf €1.50, tot een max. van €2.50. De uitbetaling zal vanaf nu alleen nog maar plaatsvinden via Paypal.
Tevens is de uitbetalingstermijn aangepast van maximaal 5 werkdagen naar maximaal 30 werkdagen.

Deze wijziging had tot gevolg dat veel leden direct een aanbetaling hebben aangevraagd bij deze webmaster. Dit tot ongenoegen van de webmaster, die alle aangevraagde uitbetalingen, die aangevraagd waren na de verstuurde mail, heeft geannuleerd.

Deel van de eerste mailing, quote:
"... Waarom? Er komen op dit moment zo weinig inkomsten binnen via de veiling maar ook van andere G.P.T. sites dat ik besloten heb om voorlopig geen prive gelden meer in Arola-Clicks te steken.

Arola-Clicks blijft uiteraard gewoon bestaan, laat dat duidelijk zijn!

Ik ga over deze mail geen discussies voeren over het hoe en waarom, ik denk namelijk dat de hierboven vermelde uitleg duidelijk genoeg is voor iedereen."

Tweede mailing, quote:
"Sinds mijn mail van vanmorgen lijkt het wel of er grootte paniek is uitgebroken bij een aantal van jullie.
Vanaf 11:00 uur zijn er al zoveel uitbetaalaanvragen binnengekomen dat ik heb moeten besluiten om de uitbetaalpagina tijdelijk te moeten sluiten!

Dit is voor mij een lastige overweging geweest maar jullie dwingen mij hiertoe! Ik heb in al die jaren dat ik Webmaster ben van Arola een dergelijke beslissing nog nooit hoeven nemen maar voelde mij hiertoe voor dit moment genoodzaakt!

Als jullie Arola-Clicks willen laten verdwijnen dan zijn een aantal van jullie daar op dit moment goed mee bezig en dat kan nooit de bedoeling zijn!!

Ik heb in mijn mail nergens aangegeven dat Arola ook maar op wat voor manier in "zwaar" weer zou zijn geraakt en jullie stellen me dan ook zeer teleur!!
Alle, door jullie aangevraagde uitbetalingen van vandaag(8 januari 2017) die gedaan zijn nadat de mail is verzonden, worden dan ook allemaal voor dit moment geweigerd cq afgekeurd!

Ik begrijp dat dit voor jullie heel vervelend is maar als jullie Arola een warm hart toedragen zullen jullie mijn tijdelijk beslissing begrijpen."

De wijzigingen en reacties op de mailings, kun je terugvinden in het support topic van Arola-Clicks op het GPT-Forum.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!