6 sep 2014

Klikfan Nieuwsflits - 06-09-2014

Algemeen
Op het blog heb ik nu ook en Skype button geplaatst. Naast de optie om via Twitter en het contactformulier nu nog een andere mogelijkheid om contact met mij op te nemen.
Tevens is er enkele dagen geleden een zoek optie geplaatst op het blog, nu kun je specifieker zoeken op het blog. Deze opties staan allen bovenaan in de rechterkolom.


Algemeen
Gisteren op het blog een nieuwe Adshare site geplaatst. Dit blog heb ik echter weer offline gehaald omdat de servers van die site zo zwaar roken, dat je er toch niet opkomt.
Om misverstanden e.d. te voorkomen heb ik het blog teruggehaald en zal ik het mogelijk in een later stadium plaatsen mocht deze site stabiel worden.


Lage Landen Klikjes
De webmasters van Lage Landen Klikjes overwogen om een nieuwe plug-in aan te schaffen voor hun 'winkelstraat' en vroegen daar onlangs ook feedback van van hun leden.  Deze plug-in is inmiddels "binnen".
Nu moet echter alles nog worden overgezet, ofwel .. dit zal enkele dagen in beslag nemen.
Het voordeel van deze nieuwe plug-in is voor Lage Landen Klikjes dat er vel mer winkels aan de winkelstraat kunnen worden toegevoegd, dat het overzichtelijker is en als pré voor de klikfan shoppers de vergoedingen voor een aantal objecten zijn verhoogd.
De webmasters geven aan dat hierdoor onder andere mailings e.d. opeen verlaagd pitje zullen staan.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!