25 sep 2014

Klikfan Nieuwsflits - Smile Great News (foetsie)

Onlangs ook hier aangegeven dat Smile Great News online was en een site was waar je eenmalig een bedrag van $2.00 (tot max $2.40) hoefde te betalen om te gaan verdienen ..
Nu was ik daar wel lekker bezig en samen met mij ongetwijfeld nog enkele anderen, maar de webmaster heeft de stekker uit de site getrokken.
Dit zou te maken hebben gehad met het slechte script en het feit dat ze niet bleek te kunnen samenwerken met bepaalde personen (ofzo). Ja, echt duidelijk is het mij niet geworden.

Er zou nog wel een mailing hier omtrent de deur zijn uitgegaan, die zou ook mogelijk in je SPAM box kunnen zijn beland.
Je kunt 'm, net als ik, niet hebben ontvangen maar nu er dus wel iets van begrijpen.
Zover ik begrepen heb, zou de webmaster bezig zijn met het terugstorten van de gestorte bedragen om je eerste adpack aan te kunnen schaffen.

Mocht je één dezer dagen geen geld hebben teruggekregen .. dan heb ik nog wel een mail adres waar je deze desbetreffende webmaster kunt bereiken en via die weg je dollars terug kunt vragen.
Ik heb in ieder geval mijn cash weer terug in de pocket.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!