16 dec 2014

Klikfan Nieuwsflits - Geldstorm (belangrijk!!)

#klikfan - #nieuwsflits -

 #Geldstorm houdt op te bestaan onder de huidige webmaster.
Check hieronder de laatst verstuurde mailing (16-12-2014, 20.18 uur)


Beste leden,

Inmiddels zijn er een aantal weken verstreken en heb ik flink wat uitbetalingen verwerkt, maar het einde is inzicht, iedereen die nog geen uitbetaling heeft aangevraagd krijgt nog 24 uur de tijd om een uitbetaling aan te vragen. De uitbetalingsgrens is 0,50 euro paypal, en 0,20 euro tot 0,40 euro dutchleaders (min. 2000 dutchleaders, max. 4000 in stappen van 1000).

De website wordt overgenomen echter wordt de volledige database geleegd. Dat wil zeggen dat er geen enkel lid meer in de database staat, dit is om persoonsgegevens fraude te voorkomen. De overname zal in de week van 22 december plaatsvinden.

Ik wil jullie nogmaals hartelijk danken voor jullie deelname aan en vertrouwen in GeldStorm.nl.

Met vriendelijke groet,
Stijn
Webmaster GeldStorm.nl

1 opmerking:

  1. Met trots mag ik aan al mijn leden vertellen dat ik degene ben die geldstorm herlanceerd. Ik ben heel blij met deze site en ik kan en mag jullie vertellen dat de site nog beter uitpakt dan dat deze al was.


    Door de vlotte overname en alle extra's in de site kan iedereen weer leuk sparen via geldstorm.nl


    Zo zijn er 2 wedstrijden toegevoegd, dit is een klikwedstrijd die ik morgen of dinsdag ga uit proberen voor een korte week!!! Dit worden voor de eerste keer geen geld prijzen maar andere leuke prijsjes.


    Ook zit er een linkspelwedstrijd in maar deze wedstrijd gaat op 1 januari starten om 20:00 uur


    Er zijn 5 geldlinken 4 3 2 1 1 eurocent per 1000, ook een puntenlink om te adverteren zit erin. ook een 250e linkspel met als vergoeding 0,0025 als u de 250e klikker bent.

    Dus kortom een site naar ieders wens.

    Ik wil bij deze ook alvast gebruik maken om al mijn leden hele fijne krestdagen toe te wensen. Dat jullie allemaal maar mooie kado's mogen krijgen en lekker eten tijdens deze warme dagen!!!

    Met vriendelijke groet, mervin

    www.spaarnice.nl
    www.geldstorm.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!