12 dec 2014

Klikfan Nieuwsflits - 12-12-2014

#klikfan - #Nieuwsflits - #extracentjes -

 #StarkAds verhoogt nu ook de VIP vergoedingen in de automatische surfbar. Verdien je bij StarkAds normaliter al 3.000 punten per 1.000 pagina's, met de VIP optie is dat per direct 6.000 punten. In het wisselkantoor zou dit €0.06 waard zijn. De manuele surfbar blijft hetzelfde. Standaard leden verdienen €0.20 per 1.000 gesurfte pagina's, upgrade leden €0.40.
Mocht je nu denken, ik zou willen dat ik VIP was. Check dan nu even die mogelijkheid op StarkAds;
1 maand VIP = €1.00 (12 maanden is dus nu €12.00) !!!!


LaxoTrade begint een beetje zwaarder te ademen. Uitbetalingen blijken niet zo vlot meer te lopen. Mocht je aan het compounden zijn is het de overweging zeer zeker waard om dit (tijdelijk) op nul te zetten. En richting een uitbetaling te gaan/ aan te vragen.
Aan de andere kant, als iedereen dat doet. Dan zuigt de site zich in no-time leeg lol ..

Extra Centjes is deze week gedeeltelijk overgedragen aan de nieuwe webmaster.
De nieuwe webmaster is de webmaster die we ook kennen van o.a. PromoteSystem.

De huidige (oud-webmaster) van Extra Centjes meldt nog het volgende, quote:
"Wat gaan we verder doen?
Morgen (12-12 red.) ga ik nog een boel klikfans overzetten naar het linkspel en rotator.
Dus vanaf morgen zal er weinig meer te klikken zijn...
Als u nog via mij een uitbetaling aan wil vragen, moet u dit doen voor 24 December.
(kijk bij saldo ophogen)
Alle advertenties worden netjes afgedraaid via het linkspel of via mijn eigen rotator.

Na 24 December is Christoph de eigenaar en ben ik niet meer aansprakelijk.
Dit neemt niet weg dat ik bereikbaar blijf via extracentjes@hotmail.nl
Mocht er iets niet goed verlopen, kan u mij altijd mailen."

Wil jij nog een uitbetaling aanvragen onder de huidige webmaster doe dit dan op tijd.
De nieuwe webmaster neemt het eventuele saldo wel mee bij het overzetten,maar communiceert over een omzettingsfactor.
Hetgeen zou kunnen betekenen dat het gespaarde saldo gewijzigd/ verlaagd zou kunnen worden!!

De nieuwe webmaster heeft onderstaande te melden, quote:

"Graag zou ik gebruik willen maken van deze mailing om me even voor te stellen als nieuwe webmaster van extracentjes. Vele onder jullie zullen mij al kennen.

Ik ben Christoph, webmaster van Promotesystem.be en mede-eigenaar van het befaamde GPTMarketing GPT-script waarop onder andere promotesystem.be, grijzemuisjes.nl, starkads.nl, surf-azen.nl en binnenkort extracentjes.nl op draaien.

De reden waarom ik extracentjes.nl heb overgenomen is simpel: Een goede website mag niet verloren gaan, en daar zullen we dus ook voor zorgen! Het doel is om extracentjes.nl te betrekken bij een groter doel dan enkel een website, maar een koppeling van verschillende websites. Klinkt dit mysterieus.... een reden te meer om op de hoogte te blijven ;)

In de nabije toekomst gaan we extracentjes in een volledig nieuw jasje steken met bijhorende layout, maar voorlopig gaan we de website enkel overzetten naar onze hosting en de tijd nemen om alles te bekijken zodat de overzetting naar het nieuwe script vlekkeloos verloopt.

Het zou kunnen dat de komende dagen de website even offline is of problemen vertoond. Dit komende door de overzetting. Gelieve hier rekening mee te houden. We doen ons best dit te beperken.

In verband met de huidige staat van verdiensten: punten, geld etc. Dit zal in eerste instantie mee worden overgenomen naar de nieuwe versie van extracentjes. 
Gelieve wel rekening te houden met een eventuele omzettingsfactor, hier wordt later verder op in gegaan.

In de loop van de volgende weken zal ik jullie op de hoogte houden met de stand van zaken. Heeft u vragen of opmerkingen, mag u die doorsturen naar admin@promotesystem.be "


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!