28 dec 2014

Klikfan Nieuwsflits - Wij zijn terug

Algemeen
Wij zijn terug.
Menigeen begrijpt dat er nog drukke dagen voor de deur staan,maar wij gaan hier weer aan de slag om jou op de hoogte te houden van de laatste ontwikkelingen.
En het schijnt dat we op tijd zijn .. want in de wandelgangen worden er al belangrijke zaken gesuggereerd.

Het lijkt dat menig webmaster geniet van de feestelijke dagen en dat er een verlaagde tot geen support is op menig site.
Wat in ieder geval goed is om te weten voor hen die meedoen met de klik- en linkspelwedstrijd van Speed-Clicks in de oude hoedanigheid wederom is gestart. Dit in tegenstelling tot eerdere berichtgeving. Deze wedstrijd loopt dus gewoon 3 maanden.

Daarnaast is het ook goed om te weten dat Geldstorm, leeg is overgenomen door een bekende webmaster.
Deze webmaster had het ook gepost in de comments van het laatste blog-item m.b.t. Geldstorm. Maar hieronder staat het nogmaals.



Mervin:
Met trots mag ik aan al mijn leden vertellen dat ik degene ben die geldstorm herlanceert. Ik ben heel blij met deze site en ik kan en mag jullie vertellen dat de site nog beter uitpakt dan dat deze al was.
Door de vlotte overname en alle extra's in de site kan iedereen weer leuk sparen via geldstorm.nl

Zo zijn er 2 wedstrijden toegevoegd, dit is een klikwedstrijd die ik morgen of dinsdag ga uit proberen voor een korte week!!! Dit worden voor de eerste keer geen geldprijzen maar andere leuke prijsjes.

Ook zit er een linkspelwedstrijd in maar deze wedstrijd gaat op 1 januari starten om 20:00 uur

De linkspellen:
vergoeding per 1.000 hits
48-uurslink = €0.04 - VIP = €0.05
24-uurslink = €0.03 - VIP = €0.04
24-uurslink = 500 punten - VIP = 1.000 punten
1-uurslink = €0.02 - VIP = €0.03 
15 min.link = €0.01 - VIP = €0.02
1 min.link = €0.01 - VIP = €0.01
250e klik = €0.0025* (*indien je de 250ste klikker bent)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!