12 dec 2014

Klikfan Nieuwsflits - haal meer uit de manuele surfbar (tip)

#klikfan - #nieuwsflits - #surfbar -


 Menig klikfan is wel op de hoogte van de mooie vergoedingen die diverse sites geven met hun surfbars. Ik doel hiermee op de manuele surfbars van StarkAds, Grijze Muisjes, Paid2Click en Surf-Azen.

Als we kijken naar de manuele surfbars dan is er in principe sprake van een 'forced view', ofwel je moet naar de pagina kijken om de teller te blijven zien lopen. Ga je van de pagina af als de teller loopt, dan stopt de teller. Totdat je weer naar de pagina kijkt.


Het is een nadeel van de surfbar .. echter als je snel genoeg klikt op de button
"klik hier voor de volgende advertentie"
en daarna doorklikt naar het volgende tabblad, dan kun je de 'forced view' ontwijken.
Dat is natuurlijk goed om te weten.
Maar je blijft het euvel behouden dat je moet schakelen tussen de pagina's.

Daar is echter ook een oplossing voor. In Lunascape (cascade view) heb je die optie in de browser zelf en bij Firefox heb je daar een add-on voor; Tile View.
Andere browsers zullen ongetwijfeld ook zo'n optie hebben, maar zoek dan even met "Tile view" of "Cascade View".

Ik heb namelijk de gewoonte dat ik nog wel eens online programma's wil kijken op mijn pc en bij sommige programma's is het fijn om een extra balkje open te hebben om af en toe wat anders te doen, zonder telkens van tabblad te veranderen.
Overigens is het ook relaxter om zo te surfen zonder tv te kijken.


Dus door "Tile View" te gebruiken kan ik én surfen én teevee kijken.

Zoals je hieronder kunt zien, terwijl ik DWDD kijk, heb ik 3 surfbars open.

  (klik op plaatje voor vergroting)
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEinone1JP0dwSSRyaHxuuoxB8uVVdN6XoWl2yb7SVOL6H-uEtyQ9ZdQmO5SPpla3U_RL6en-Gf0kXFuEzRLq5AHZRqAMMRIoiVP5Uyq-iLl5BsfTmwBDIjvAK6oChmhrS_Sza35paos4LA/s1600/Tile+view.JPG 

Handig toch?
Veel plezier met surfen en verdienen!!

Meer informatie over de manuele surfbars vind je op deze pagina.

ook ideaal voor internationale surf sites

2 opmerkingen:

  1. Erg handige tip dit. Ik heb hem al gedeeld via Twitter, van de week zal ik hem ook op de website delen.

    Op deze manier kan het aangename van iets leuks worden gecombineerd met geld verdienen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk om te horen dat je er iets aan hebt en goed om te horen dat je 'm gedeeld hebt !!!!

      Verwijderen

Deel hier je mening met anderen.
Houd het a.u.b. wel netjes !!!